paskaa niskaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lotta79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lotta79

Jäsen
05.05.2009
261
0
16
meillä 3,5v lapsi, aiemmin nukku omassa sängyssä hyvin, mutta viimisen vuoden nukkunut meiän välissä... isänsä tekee jatkuvaa 3-vuorotyötä ja mä normi 8-16... Ei mua haittaa ku tulee viekkuun kun ukko töissä ja kun ukko kotona niin tulee vaan sen puolelle (eli mulla aina omapuoli sängystä omassa käytössä...) Muttakun aina sanotaan että kakaroiden pitää nukkua omassa sängyssä...

Meillä oli aikoinaan samoin, poika nukkui ekat kuukautensa mun vieressä, sitten siirtyi omaan sänkyyn ja kun muutettiin niin jopa omaan huoneeseen mutta jossain tuossa 2-3 vuoden kieppeillä siirtyi takaisin meidän viekkuun ja siitä taas omaan sänkyyn ja omaan huoneeseen. :D
Pääasia että nukutte kaikki hyvin. :heart:

Totuus tuosta omassa sängyssä nukkumisesta on ihan vain siinä,että se on useimpien vanhempien mielestä muakvampaa kun ei tarvitse varoa niitä tenavia koko yötä.Meillä on juurikin ongelma muodostunut siitä,että sänky on täynnä lapsia (no vain kolme) eikä ole itsellä tilaa nukkua.Yöllä sitä ei vain jaksa ajatella muuta kuin,että mahdollisimman monta minuuttia unta palloon,mutta aamulla kun herää paikat jumissa kaikesta jäykistelystä ja silmätkin on ihan sirillään huonojen unien jälkeen niin järkeillään aina miehen kanssa,että lasten pitää nukkua omissa sängyissään. :D

Meillä 4 tulee viereen lähes joka yö. Mutta on niin hemmetin muljaava nukkuja että mä en saa nukutuksi yhtään hänen kanssaan. Ja kun tulee keskellä yötä niin yleensä tuo karvaiset kaverit mukana ja jättää valot päälle niin sitten pitää vielä palauttaa elukat paikoilleen ja sammuttaa valot.
Mä niin odotan aikaa kunnes oppii nukkumaan yksin. Hommattiin kerrossänky lapsille ja se on kummasti vähentänyt yöjuoksuja kun 4v:n kanssa nukkuu isosisko.
Mä kauhulla odotan kun kolmas syntyy että jos siitäkin tulee samanlainen yömuljari. Esikoinen nukkuu ihan rauhallisesti mutta keskimmäinen on mallia helikopteri öisin.

Yhteistyössä