R
r
Vieras
Nyt löyty valion maitoa kaupasta, ihana makuero. Lidl maito ei todellakaan ole valion maitoa. Huomattava ero maussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fdfd:Usko pois. Kyllä se vaan on Valion maitoa.
Alkuperäinen kirjoittaja no en ole:en ole koskaan ostanut lidlistä maitoa enkä ruokaa.
musta se on halpiskauppa ja ne tavarat on siellä..pas*aa!
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja fdfd:Usko pois. Kyllä se vaan on Valion maitoa.
Testasin oikein että laitoin lidl maitoa lasiin, valioo toiseen, ei ole. Huomattava makuero.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja fdfd:Usko pois. Kyllä se vaan on Valion maitoa.
Testasin oikein että laitoin lidl maitoa lasiin, valioo toiseen, ei ole. Huomattava makuero.
Alkuperäinen kirjoittaja no en ole:en ole koskaan ostanut lidlistä maitoa enkä ruokaa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten maito maistuu paskalta? Tyhjennetty navetasta väärä säiliö? Minä ostan vaan valion maitoa, kun lapset haluaa lehmä-maitoa... siinä purkissa siis on kivat kuvat. ei sillä, en ole käynyt lidlissä ku pari kertaa...enkä ostanut koskaan mitään ruokaa sieltä...
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja no en ole:en ole koskaan ostanut lidlistä maitoa enkä ruokaa.
Jaa.. erikoista.. Me ollaan käyty Lidlissä ostoksilla ties kuinka kauan enkä mä oo kertaakaan sieltä p**kaa ostanu.. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja no en ole:en ole koskaan ostanut lidlistä maitoa enkä ruokaa.
Jaa.. erikoista.. Me ollaan käyty Lidlissä ostoksilla ties kuinka kauan enkä mä oo kertaakaan sieltä p**kaa ostanu.. :xmas:
Juu en mäkään , mikä laisessa paketissa se siellä on?
PS: maito on maistunut ihan samalta joka kaupasta ostettuna.
Alkuperäinen kirjoittaja Sulla:Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja no en ole:en ole koskaan ostanut lidlistä maitoa enkä ruokaa.
Juu en mäkään , mikä laisessa paketissa se siellä on?
PS: maito on maistunut ihan samalta joka kaupasta ostettuna.
On kyllä sit makuaistit menny jos joka kaupan ja valmistajan maidot maistuu samalle.
Alkuperäinen kirjoittaja jaanushka:Miksi yleensäkään aikuiset ihmiset juo maitoa? Ei ole yhtään luonnollista. Sen ymmärtää jos lapsi juo maitoa, mutta aikuiset..