Paskin appi-kilpailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rider
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rider

Vieras
Tehdääns tämä vastapainoksi. Omat nykyiset appi ja anoppi on aivan uskomattoman ihania ihmisiä, mutta kun olin kihloissa ensimmäisen poikaystäväni kanssa, hänen isänsä osoittautui siaksi.

Kuulin kommenttia ulkonäöstäni ja yrittipä tämä sika muutaman kerran kopeloidakin. Mukavintahan oli kun poikansa ei uskonut mitään tällaista isästään. Onko muilla ollut kahnauksia apen kanssa? Vai onko se yleensä miesten oikeus, kun tyttärien isät ovat ylisuojelevia :)

Ex-appiukkoni (terkkuja vaan sinne :D ) kertoi sukulaisilleen ja ystävilleen, kun minä olin hänen poikansa julmasti hylännyt (ja lähtenyt Turkkiin, mitä hän ei tietenkään lainkaan ymmärtänyt) että "XXX (hänen poikansa) jätti YYY:n (minut) koska YYY ei onnistunut tulemaan raskaaksi ja mitäpä sellaisella naisella tekee joka ei lapsiakaan saa".

No, mä söin pillereitä :xmas: ja välttelin seksiä hänen poikansa kanssa kaikin keinoin, eli ei ihme jos en tullut raskaaksi :D. Aikoinaan oltiin pari kk ilman ehkäisyä mutta silloinkin oli aika hiljaista petipuuhissa :snotty:

Näin sitten ex-appiukon kerran kun työnsin yksivuotiasta esikoistani rattaissa ja kuopus oli mahassa - tervehdin iloisesti ja totesin olevani neuvolaan menossa, kun on tää toinen lapsi jo tulossa :saint: . Ja mulla ei todellakaan oo ollut ongelmia raskaaksitulon suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ex-appiukkoni (terkkuja vaan sinne :D ) kertoi sukulaisilleen ja ystävilleen, kun minä olin hänen poikansa julmasti hylännyt (ja lähtenyt Turkkiin, mitä hän ei tietenkään lainkaan ymmärtänyt) että "XXX (hänen poikansa) jätti YYY:n (minut) koska YYY ei onnistunut tulemaan raskaaksi ja mitäpä sellaisella naisella tekee joka ei lapsiakaan saa".

No, mä söin pillereitä :xmas: ja välttelin seksiä hänen poikansa kanssa kaikin keinoin, eli ei ihme jos en tullut raskaaksi :D. Aikoinaan oltiin pari kk ilman ehkäisyä mutta silloinkin oli aika hiljaista petipuuhissa :snotty:

Näin sitten ex-appiukon kerran kun työnsin yksivuotiasta esikoistani rattaissa ja kuopus oli mahassa - tervehdin iloisesti ja totesin olevani neuvolaan menossa, kun on tää toinen lapsi jo tulossa :saint: . Ja mulla ei todellakaan oo ollut ongelmia raskaaksitulon suhteen.

tästä Åbon viestistä paistaa läpi minusta jotekin just sellainen pahansuopasuus ja ilkeys joka minusta hänessä on. Vaikka onkin ihan fiksu joo ja järkeväkin joo, mutta silti joskus... äääh, en tiedä. Ihankuin lapsettomuudessa ja siitä kärsivissä naisissa olisikin jotain vikaa, kun pitää näin korostaa, että ei itse ainakaan siitä kärsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tästä Åbon viestistä paistaa läpi minusta jotekin just sellainen pahansuopasuus ja ilkeys joka minusta hänessä on. Vaikka onkin ihan fiksu joo ja järkeväkin joo, mutta silti joskus... äääh, en tiedä. Ihankuin lapsettomuudessa ja siitä kärsivissä naisissa olisikin jotain vikaa, kun pitää näin korostaa, että ei itse ainakaan siitä kärsi.

Ex-appiukon mielestä heissä mitä ilmeisimmin on vikaa, kommenteista päätellen....
Mä taas olen luovuttamassa parin viikon päästä viidettä kertaa munasoluja, mitä en suinkaan tekisi jos lapsettomia jotenkin halveksuisin - vai? :whistle:

Mulla ei todellakaan ole ollut ongelmia raskaaksitulon kanssa - ja se on kai aika olennaista, jos musta on väitetty täysin päinvastaista usealle kymmenelle ihmiselle :)

Mutta joo, mä olen kamalan ilkeä ja silleen, ja sulla on toki oikeus siitä (nimettömänä tottakai) avautua jos se sun oloasi helpottaa.

Jaa no meillä appi ei tervehdi kun mennään käymään, syöttää lapselle salaa milloin mitäkin ja nappaa lapsen esim. pihalle mukaansa ilmoittamatta minulle jne. jne....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Häh? Harhaista minun mielestäni vetää tuosta semmoinen johtopäätös.
:o

Yhteistyössä