"passaavat anopit"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Plääh

Vieras
Otsikollani tarkoitan sitä seikkaa parisuhteessa missä nainen elää miehen kanssa jonka äiti on aikoinaan passanut poikansa(eli nyk.avo/aviomiehensä)"pilalle".Palvelu on pelannut ruoanlaitosta pyykinpesuun ym.ym. ja nyt parisuhteessa mies odottaa samaa palvelua vaimoltaan/avovaimoltaan?!Ei kaikki tietysti sitä saa...
Miksi teette niin,eihän se ole edes tulevien miniöittenne mieleen?!Ymmärrän että rakastatte,mutta omatoimisuutta voi ja tulee opettaa jo pienestä pojasta lähtien ja ymmärtää katkaista napanuora ajallaan!
:headwall:

aivan samaa mieltä..meillä anoppi ei osannut katkaista sitä napanuoraa ennenkuin menimme naimisiin siis mä ja mieheni. naimisiin kun menimme ja mun rakas mieheni ei enää tehnytkään niinkuin äitinsä tahtoi niin minä olin silloin kaiken paha ja kun mieheni sanoi äidilleen että hän on aivan samaa mieltä niin anoppi suuttui aivan totaalisesti ja ei ole 2kuukauteen yhteyttä pitänyt missään muodossa. lapsillemme laittaa kortteja mutta laitamme sille pian lopun..eihän se niin onnistu jos alle 4v lasten kans yhtä yrittää pitää ja toivoo meidän olevan vielä"välikätenä"..vai mitä mieltä ootte???

kas kun rakastuitte tuommoisiin tossukkaisiin?
Eiköhän se anoppi/mummin haukkuminen jo ala riittää, ikävää luettavaa. :laugh:
Onneksi on tulossa uusi tervejärkinen anoppi/mummi sukupolvi.

...niin ja onneksi me äidit voimme kasvattaa omista pojistamme "toisenlaisia"tietäen muuten seuraukset,ollen näin viisaampia ja tulevaisuuteen valmistelevia!Saadaan pojistamme "naistenmieleisiä" ja riippumattomia/itsenäisiä taitajia!

Rakkaus on sokea,niinhän sitä sanotaan,mutta sitä vaan uskoo että ihminen pystyisi muuttumaan vaikkakin se on usein vaikeaa vai sanoisinko mahdotonta?!Siksipä sitä on jo välillä anopillekin niin vihainen kun on kasvattanut poikansa "palvellen",niin siitä saa maksaa sitten joskus kalliistikkin esim.avioeron myötä.
Kyllä anopeista hyviäkin löytyy ja hyvääkin,mutta luulenpa että edellinen kommentoija ei ollut "mummeli"vaan joku miespuolinen joka kenties on juuri tälläinen "nössö" tai vihastunut"passaava anoppi"! :kieh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 22:35 Tiedän mistä puhut kirjoitti:
...niin ja onneksi me äidit voimme kasvattaa omista pojistamme "toisenlaisia"tietäen muuten seuraukset,ollen näin viisaampia ja tulevaisuuteen valmistelevia!Saadaan pojistamme "naistenmieleisiä" ja riippumattomia/itsenäisiä taitajia!

Rakkaus on sokea,niinhän sitä sanotaan,mutta sitä vaan uskoo että ihminen pystyisi muuttumaan vaikkakin se on usein vaikeaa vai sanoisinko mahdotonta?!Siksipä sitä on jo välillä anopillekin niin vihainen kun on kasvattanut poikansa "palvellen",niin siitä saa maksaa sitten joskus kalliistikkin esim.avioeron myötä.
Kyllä anopeista hyviäkin löytyy ja hyvääkin,mutta luulenpa että edellinen kommentoija ei ollut "mummeli"vaan joku miespuolinen joka kenties on juuri tälläinen "nössö" tai vihastunut"passaava anoppi"! :kieh:

Samaa mieltä olen ettävoimme kasvattaa omista pojistamme toisenlaisia...!
Mä en ainakaan tee samaa virhettä kuin anoppi on tehnyt!
Mun mielestä lapsen täytyy olla jo yläasteella oma-alotteinen tekemään hommia kotona oli kyseessä poika tai tyttö.
Minusta oli outoo kun seurustelin nykyisen mieheni kanssa.
olimme heillä ja poikaystäväni meni suihkuun niin äitinsä vei hänelle pyyhkeen ja vaatteet kun 18v poika niin halusi.
kun poikaystäväni oli suihkussa hänen äitinsä meni samaan aikaan tarpeilleen pytylle ja meikkautumaan..sekin oli minusta outoo.
kerran olimme "juhlimassa" poikaystäväni kanssa ja kun menimme sitten nukkumaan niin hänen äitinsä tuli huoneeseen ja ketseli siinä poikaansa ja tuumi ompas sulla ihottumaa ja rasvasi poikansa(18v)jalat varpaista nivusiin asti..mä en tienny mitä oisin sanonu tai tehny joten purin vaan huultani.
kyllä ihmetyttää miten on poika opetettu että äiti voi tehdä sun puolestas kaiken..hyi yökötys..mä en tällasesta tykkää.
sanoin silloin poikaystävälleni että ei sun tartte kuule kaikkeen suostuu mitä äitis tekee..ei se ole sitä vanhempien kunnioitusta..että herää jo sä olet aikuinen ihminen ja tän jälkeen poikaystäväni ei suostunut enää tällaseen äidin pompotteluun ja siitäkös anoppi minulle suuttui.
Minusta se olisi pervoo mennä suihkutilaan samaan aikaan ja rasvata jalat tollai aikuiselta ihmiseltä joka oli selvästi äitinsä "tossun alla". \|O

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 23:47 vieras kirjoitti:
Ei kannata ottaa miestä, joka muuttaa suoraan äidin helmoista, vaan sellainen, joka on asunut yksinkin ja tehnyt ruokaa, siivonnut ja pyykännyt!

Kannattaakos ottaa nainen, joka muuttaa suoraan äidin helmoista? Mieheni uskaltautui näin tekemään. :)

\
Ei kannata ottaa miestä, joka muuttaa suoraan äidin helmoista, vaan sellainen, joka on asunut yksinkin ja tehnyt ruokaa, siivonnut ja pyykännyt!

Minäpä otin miehen joka suoraan äitinsä helmoista muutti.
Imuroi,tiskaa,pesee pyykkiä,silittää vaatteet,pesee lattiat,pesee ikkunat,hoitaa poikaa,korjaa repsottavat nurkat ja huoltaa autot.Ruokaakin jonkin verran osaa tehdä.
Itseasiassa oikeastaan tekee kaikkea mahdollista.
Ja valittamatta ja käskemättä.
Eli kasvatti anoppi pojastaan kunnon miehen joka ei tehnyt vaimostaan palvelijaa.
<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 19:18 Micosa kirjoitti:
\

Minäpä otin miehen joka suoraan äitinsä helmoista muutti.
Imuroi,tiskaa,pesee pyykkiä,silittää vaatteet,pesee lattiat,pesee ikkunat,hoitaa poikaa,korjaa repsottavat nurkat ja huoltaa autot.Ruokaakin jonkin verran osaa tehdä.
Itseasiassa oikeastaan tekee kaikkea mahdollista.
Ja valittamatta ja käskemättä.
Eli kasvatti anoppi pojastaan kunnon miehen joka ei tehnyt vaimostaan palvelijaa.

No juu... Tuolla "äidin helmoista" -ilmaisulla tarkoitin nimenomaan niitä miehiä, joiden ei ole kotonaan tarvinnut tikkua ristiin laittaa. Toisenlaisiakin onneksi on.

Uusimmat

Yhteistyössä