Patti alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liljanen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liljanen

Vieras
Minulla on noin 1cm halkaisijaltaan oleva patti alapäässä lähellä nivusia. Patti ei ole kipeä ja kun ihoa hiemankin venyttää, osa siitä näkyy valkoisena, eli on kaiketi aika pinnassa. Jos sitä puristaa niin ei kuitenkaan eritä mitään. En osaa sanoa liikkuuko patti ihon mukana, vai onko se kiinni jossakin syvemmällä. Patti on ollut minulla jo aika kauan, että itsestään tuskin lähtee.

Tietäisikö joku onko kyseessä joku rasvapatti vai onko tässä syytä huoleen?

Minulla on noin 1cm halkaisijaltaan oleva patti alapäässä lähellä nivusia. Patti ei ole kipeä ja kun ihoa hiemankin venyttää, osa siitä näkyy valkoisena, eli on kaiketi aika pinnassa. Jos sitä puristaa niin ei kuitenkaan eritä mitään. En osaa sanoa liikkuuko patti ihon mukana, vai onko se kiinni jossakin syvemmällä. Patti on ollut minulla jo aika kauan, että itsestään tuskin lähtee.

Tietäisikö joku onko kyseessä joku rasvapatti vai onko tässä syytä huoleen?

mulla ihan sama juttu! ei kyllä mitään aavistusta mikä vois olla:o

Viimeksi muokattu:
mulla ihan sama juttu! ei kyllä mitään aavistusta mikä vois olla:o

Itse ole viime viikkojen aikana huomannut myös, että alapäässäni on ollut patti (yksi kerrallaan, nyt kolmas parhaillaan).

Ensimmäinen patti kutisi hyvin paljon ja oli välillä kirkuvan punainen. Kesken päivänkin saattoi yhtäkkiä alkaa kovasti kutiaa. Patti oli melko iso. No, kerran saunomisen jälkeen, hyvin pienesti, raapaisin pattia-ja se puhkesi! Hirveä määrä valkoista "mönjää" tuli hetken aikaa ja sitten tuli ihan pari "viirua" verta. Tahallani oikein kunnolla puristin, jotta patti tyjjentyisi kokonaan. No, kun kaikki "mönjä" oli tullut pois, niin pattikin oli poissa! Eli epäilisin, että tuo olisi ollut joku epänormaalin iso finni.

Toisen patin kanssa kävi vähän sama juttu, mutta "mönjää" ei tullut läheskään niin paljon kuin ensimmäisestä patista eikä patti ollut läheskään niin iso. Eikä kutissut.

Saa nyt nähdä, miten tän kolmannen kan. Ihmettelen vaan, kun ennen ei tällasta ole ollut... Alapäätä kuitenkin pesen säännöllisesti ja alushousut vaihdan joka päivä...

Viimeksi muokattu: