Patti kainalossa...pitääkö tässä varautua pahimpaan tai jopa alkaa suunnitella hautajaisiaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maine Coon/

Aktiivinen jäsen
04.11.2004
15 788
3
38
Vasen kainalo tuli n viikko sitten tosi kipeäksi ja käden nostaminenkin sai kainalon kipuilemaan.Kainalo punoitti ja siellä oli myös patti ( lievästi näkyvissä, ilmeisesti turvotuksen kera ), mikä punoitti.
Kipu ja punoitus hävisi muutamassa päivässä ja taisi patti hieman laskeakin turvotukseltaan, mutta ihon alla on silti edelleen selkeästi pieni herneenkokoinen patti.
Mulla on kyllä ennenkin näitä ollut ja mennyt omia aikojaan.En tiedä tekeekö raskaus ( rv 18+5 ) nyt mielen niin herkille, että ajattelen sen olevan syöpää :/ ja mielessäni jo kuvittelen, miten tämä saattaa olla lopun alkua.
Jos patti ei nyt häviä rakenneultraan mennessä ( 22.10. ) niin voinko siellä äippäpolilla pyytää heidän katsomaan sitä?Vai pitääkö varata aika erikseen yleislääkärille?

mulla oli tossa kesällä kainalossa ihan järkyn kokoinen ja kipeä patti, mut se oli ihan finni tms, joka sit kyllä katos ajan myötä..(ei näyttänyt finniltä, vaan oli ihan kohouma ja sit kun alkoi parantumaan niin oli just tollainen kova pahkura )

mut tottakai sä voit pyytää sitä katsomaan, tai jos oikein huolestuttaa niin mennä jo aikaisemmin lääkäriin.

niin ja onnea raskaudesta, on jääny tuokin asia multa huomaamatta.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
mulla oli tossa kesällä kainalossa ihan järkyn kokoinen ja kipeä patti, mut se oli ihan finni tms, joka sit kyllä katos ajan myötä..(ei näyttänyt finniltä, vaan oli ihan kohouma ja sit kun alkoi parantumaan niin oli just tollainen kova pahkura )

mut tottakai sä voit pyytää sitä katsomaan, tai jos oikein huolestuttaa niin mennä jo aikaisemmin lääkäriin.

niin ja onnea raskaudesta, on jääny tuokin asia multa huomaamatta.. :D

Kiitos onnitteluista.Shokkihan se aluksi oli, kun hormonikierukka petti, mutta nyt jo olen sinut asian kanssa =)
Mä kyllä ajattelin, että jos odottelisin sinne rakenneultraan asti ja jos ei siihen mennessä ole hävinnyt, niin pyytäisin lääkärin sitten katsomaan sitä.
En tiedä miksi toi syöpä nyt niin tuli ekana mieleen...johtuiskohan osaltaan raskaushormoneista....Tosiaan mulla on noita patteja kainalossa ennenkin esiintynyt ja ovat sitten muutamassa viikossa itsekseen hävinneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Vasen kainalo tuli n viikko sitten tosi kipeäksi ja käden nostaminenkin sai kainalon kipuilemaan.Kainalo punoitti ja siellä oli myös patti ( lievästi näkyvissä, ilmeisesti turvotuksen kera ), mikä punoitti.
Kipu ja punoitus hävisi muutamassa päivässä ja taisi patti hieman laskeakin turvotukseltaan, mutta ihon alla on silti edelleen selkeästi pieni herneenkokoinen patti.
Mulla on kyllä ennenkin näitä ollut ja mennyt omia aikojaan.En tiedä tekeekö raskaus ( rv 18+5 ) nyt mielen niin herkille, että ajattelen sen olevan syöpää :/ ja mielessäni jo kuvittelen, miten tämä saattaa olla lopun alkua.
Jos patti ei nyt häviä rakenneultraan mennessä ( 22.10. ) niin voinko siellä äippäpolilla pyytää heidän katsomaan sitä?Vai pitääkö varata aika erikseen yleislääkärille?

Mun mummolta löytyi muutama vuos sitten kainalosta golfpallon kokoinen patti. Mummolta löydettiin sit tutkimuksissa rintasyöpä.

mulla ilmestyi molempien lasten raskausaikana kainaloon patti, mikä suureni synnytyksen jälkeen. Sairaanhoitaja diaknosoi sen maitorauhaseksi ja sitä kai se sit olikin, koska hävis sit imetyksen loputtua. se ei kyllä ollut kipeä. jos se vielä tulee kipeäksi ja haittaa käden käyttöä niin mene toki lääkäriin. ja voithan sä siellä ultrassakin kysäistä asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Miksi sulle koko ajan sattuu jotain sellaista että saat olla varpaillas? Jos mä saisin ehdottaa, niin mun mielestä tää jo riittää, jooko :)

Nyt meni ohi ymmärryksen.Jos kuvittelet että omaan niin vilkkaan mielikuvituksen ja keksin tälläisiä, niin erehdyt.Mä en saa mitään iloa sellasesta, että alkaisin sepittämään olemattomia juttuja.Ei kuulu mun tapoihini.Ei ole koskaan kuulunut.Ehkä mä olen hlö, jolla vaan sattuu ja tapahtuu aika-ajoin kaikenlaista.

Miksi sulle koko ajan sattuu jotain sellaista että saat olla varpaillas? Jos mä saisin ehdottaa, niin mun mielestä tää jo riittää, jooko :)

Nyt meni ohi ymmärryksen....

Sitä tarkoitin että ensin yllätysraskaus, mikä alkuun "järkytti", sitten syttyy auto likimain palamaan ja nyt patti kainalossa.

Mun mielestä sulle on nyt lähiaikoina tapahttunut aikalailla tällaisia asioita joiden vuoksi saat olla huolissasi jne...ja mun mielestä ne vois nyt loppua =)

Sitä tarkoitin että ensin yllätysraskaus, mikä alkuun "järkytti", sitten syttyy auto likimain palamaan ja nyt patti kainalossa.

Mun mielestä sulle on nyt lähiaikoina tapahttunut aikalailla tällaisia asioita joiden vuoksi saat olla huolissasi jne...ja mun mielestä ne vois nyt loppua =)

Ok.Anteeksi.Taisin ymmärtää sut väärin :ashamed:

Ok.Anteeksi.Taisin ymmärtää sut väärin :ashamed:

:D

Yhteistyössä