Patti kainalossa

Katherine Wheel

Aktiivinen jäsen
27.01.2005
17 604
0
36
Mulle on joskus tullut patti kainaloon, kun joku karvatuppi tai hikirauhanen tai mikä lie on tulehtunu, ja se on ollu ihan helvetin kipee. Nyt on joku pieni patti, johon ei satu yhtään :| Voiskohan se silti olla joku sellanen harmiton juttu?

Kyllä mä ainakin kävisin lääkärillä, jos huomaisin että mulla olis patti kainalossa. Vaikka oliskin harmiton, niin ei tarvitsis ainakaan huolehtia mielessään mitään syöpäjuttuja jne..

Kävin sitten tänään lääkärissä näyttämässä tuota pattia, ja sain lähetteen ultraäänitutkimukseen, sekä "puhuttelun" kun en oo ikinä käyny mammografiassa... Maanantaina on ultra aika, ja siitä muutama päivä niin lääkäri soittaa tulokset. Voihan paska :(

Mirena, minkä ikäinen olet (jos saan udella) Mie oon 41v enkä eloni päivänä ole mammografiassa käynyt minäkään. Meinasin vaan tuota puhutteluasiaa.

Toivottavasti kaikki ok, ja patti on hyvänlaatuinen. Mullakin usein tulee kipeitä patteja, varsinkin n. pari viikkoa kainalokarvojen poistosta...

Alkuperäinen kirjoittaja sellaana:
Mirena, minkä ikäinen olet (jos saan udella) Mie oon 41v enkä eloni päivänä ole mammografiassa käynyt minäkään. Meinasin vaan tuota puhutteluasiaa.

Toivottavasti kaikki ok, ja patti on hyvänlaatuinen. Mullakin usein tulee kipeitä patteja, varsinkin n. pari viikkoa kainalokarvojen poistosta...

Oon 37v. Lääkäri vaan totes, että käydäänhän sitä hammaslääkärissäkin vaikkei varsinaisesti olis tarvettakaan, ihan vaan tarkastuksessa. Noh, tottahan se tietty on...

Jos tää patti ois kipee, niin oisin automaattisesti tehnyt itse diagnoosin, että se on joku tulehtunut jutska, mutta kun ei oo kipee...

Tänään oli ultra, eikä tarvii alkaa järkkäilemään hautajaisia. Huhhuh, kyllä kivi vierähti sydämeltä... On tää, ku tulee ikää enemmän, ni pitää olla joka kolotuksesta ja kuhmusta huolissaan, 10 vuotta sitten ei ois patit paljoo hetkauttaneet.

Yhteistyössä