patti rinnassa ja pakotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelokas"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelokas"

Vieras
Oon nyt pari päivää tuntenut vasemmassa rinnassa tuossa sisäsyrjällä sellaista kipua, pakotusta ja myös jonkinsortin patti tuntuu aivan rinnan juurella :(
Ikää 36 vuotta ja useampi lapsi. Nuorin 2,5vuotta.
Kuuluuko kipu syöpään? Tottakai ekana mieleen tulee...

Olis voinut olla mun näppikseltä... kaikki muu täsmää paitsi patti ja se että mulla kipu on oikeessa rinnassa...

Mä luulen että tää on kierron mukaan menevää kipua. Seuraan vielä yhden kierron.. edellisessä kierrossa oli kans, mut ei näin kovaa.

Koskaan en ole tämmöisestä ennen kärsinyt ja nuita pahkuroita/herneitä tuntenuut. Rintaa pakoottaa myös nyt tuolta kainalon puolelta.
Sisäsyrjällä tunnen ehrneen kokoisen patin ja myös tuolta kainalon puolelta olen tuntevanani pahkuran. Epäilen jo että kuvittelen koko asian :(
Mietin voisiko syömäni pillerit tehdä tämän? Zoely. Olen kyl syönyt niitä jo 1,5 vuotta ja aiemmin ei tämmösitä ole ollut. Nyt olen ollut koko kevään (n3kk) kipeänä. Keuhkot, poskiontelot jne. Olo jatkuvaan kurja ja kipeä mikä todella epätyypillistä minulle. Sairastan harvoin.
Sain Terveystalolle jan huomiselle jollekkin gynelle. Ei omani mut aivan sama. Uskoisin et kyse harmittomasta asiasta mutta toisaalta pelottaa et jos ei olekkaan :(

Sinuna menisin pikemmiten lääkäriin. Itselläni ollut imetyksestä johtuvia rintapatteja ja ne ainakin menevät ohi vuorokaudessa. Facessa pyöri jokinaika sitten erittäin surullinen tarina nuoren naisen "vaarattomasta" rinta patista.

Kipu voi olla ainoa oire syövästä. Rinnoissa on kaikilla enemmän tai vähemmän muhkuroita ja mastopatiaa. Syöpäkasvain on kova, kiinteä, yleensä ei liikuteltavissa. Pippuriksi on joku radiologi sitä kuvaillut. Selkeästi erilaista kuin rintakudos. Kyllä syöpää on nuorillakin ja lähellä 40v ei enää mitenkään harvinaistakaan. Mars lääkäriin niin saat varmuuden.