J
jasminnns
Vieras
Huomasin helmikuussa pienen (n.3 cm halkasijaltaan pyöreän patin vasemmasta rinnastani. Huolestuin heti ja varasin ajan lääkärille, sain ultra-ajan vasta huhtikuulle joten menin yksityiselle, siellä minulta otettiin ohutneulanäyte. Minulle ei oikeen ikinä selvinnyt että mikä se patti oikeastaan on mutta sanoivat ettei mitään vakavaa ja et sen pitäis puolessa vuodessa hävitä.
Nyt se on vieläkin se patti mulla ja välillä se saattaa pienentyä ja välillä suurentua. Välillä vasen rinta on todella arka (niinkuin juuri tällä hetkellä) ja välillä vasen kainalo on erittäin arka. Tällä hetkellä patti on noin 6cm halkasijaltaan ja rinta on erittäin arka ja siinä tuntuu koko ajan pientä kipua.
Alan pikkuhiljaa taas huolestua ja pikkuhiljaa patti alkaa haitata jo elämää kun siihen sattuu välillä! Yritän varata lääkäriltä aikaa mutta aikoja on huonosti.
Onko kellään muulla ollut samanlaista? Mitä se oli? Miten tutkittiin?
Olisi ihan mahtava kuula jos jollain muulla on samanlaisia kokemuksia
JA MINÄHÄN SIIS OLEN VASTA 19 VUOTIAS
Nyt se on vieläkin se patti mulla ja välillä se saattaa pienentyä ja välillä suurentua. Välillä vasen rinta on todella arka (niinkuin juuri tällä hetkellä) ja välillä vasen kainalo on erittäin arka. Tällä hetkellä patti on noin 6cm halkasijaltaan ja rinta on erittäin arka ja siinä tuntuu koko ajan pientä kipua.
Alan pikkuhiljaa taas huolestua ja pikkuhiljaa patti alkaa haitata jo elämää kun siihen sattuu välillä! Yritän varata lääkäriltä aikaa mutta aikoja on huonosti.
Onko kellään muulla ollut samanlaista? Mitä se oli? Miten tutkittiin?
Olisi ihan mahtava kuula jos jollain muulla on samanlaisia kokemuksia
JA MINÄHÄN SIIS OLEN VASTA 19 VUOTIAS