Paukkuuko teillä jo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Silvia Logo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Silvia Logo

Aktiivinen jäsen
14.05.2007
9 346
6
38
uuden vuoden raketit ...

Täällä missä asumme on vielä rauhallista, mutta vissiin yksi pk on syttynyt jo raketeista/paukuista :/

http://www.iltalehti.fi/helsinki/200812280220847_hi.shtml

paukkui juu päivällä kun n.12 v pojat ilmeisesti pelotteli pienempiä heittelemällä viereen pommeja....jos raketteja on pakko antaa alaikäisille niin voisi kyllä valvoa miten ja missä niitä ammutaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ohhoh..onko varma että raketit sytyttäneet tuon?Aika ikävää..
Ei oo täälläpäin paukkunut..

Netissä luin että siellä pk:n pihalla on paukkunut. Voihan se olla toki muutenkin sytytetty. Ikävää se on ja onneksi lapset eivät olleet huomenna menossa sinne hoitoon. Muutenkin Helsingissä on tiukka hoitopaikka tilanne ja paheni entisestään :/

Mä muistan kun yhdessä vaiheessa raketteja myytiin jo ennen joulua. Niitä myydään vieäkin liian aikaisin ja mun mielestä raketit on ihan turhia muutenkin. Niistä tulee vaan kamalasti roskaa ...

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
paukkui juu päivällä kun n.12 v pojat ilmeisesti pelotteli pienempiä heittelemällä viereen pommeja....jos raketteja on pakko antaa alaikäisille niin voisi kyllä valvoa miten ja missä niitä ammutaan :/

Eilen olis tehny mieli käydä vetäsees niitä naperoita ja sen jälkeen niiden vanhempia turpaan. Pikkasen nimittäin riepas.

Jostakin tuli neljä noin 12-15 vuotiasta. Kello noin 02:00. Kuulin jo kauempaata räiskintää. Tallasivat tohon kerrostalon pihaan. Ja tossa vieressä on pieni kenttä, jossa on asukkaiden autoja, ja välissä yksi hylätty auto joka sammaloitunut ja ilman tuulilasia yms.
Niin nää kersat tunki sinne autoon niitä paukkuja. Voi jumalauta mä sanon että niistä ykskään ei ajatellut, että mitä käy viereisille autoille jos a) auto syttyy tuleen b ) raketti sinkoaa ikkunaan joka hajoaa.

Sen jälkeen nää idioottien jälkeläiset sitten keksi räjäyttää vielä "pikkasen" noita meidän piharoskiksia (onneks ei hajonnu, tiedetään kyllä että asukkaathan sen uuden roskiksen sitten maksais)

Ja kaiken lisäks nää sitten heitteli vielä autojen välissä niitä paukkuja. Olisin kyllä menny ulos ja ajanut yli jos olisvat keksineet pakoputkiin ruveta niitä paukkuja laittamaan (uus änkkäri ei kuitenkaan ihan ilmanen oo).

Kyllähän mä sitten soitin näille pikku enkeleille poliisin, toivottavasti saivat kiinni, kun sanoin että mihin suuntaan jatkovat verkkaseen matkaansa.

Illalla paukkui oikein kunnolla vähän aikaa. Mikäköhän siinä on ettei ihmiset ymmärrä ettei niitä raketteja saa ampua vielä? Onko Suomessa niin paljon lukutaidottomia ja tietämättömiä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saatana niitten rakettien myynti pitäs olla vain aattona että ihmisillä olis rauha

juu, vaan tietty aika jolloin saa ostaa...Mut kun ne loput paukutellaan sitten joskus uudenvuoden jälkeen pitäs varmaan rajata se määrä paljonko saa ostaa ettei jää yli ja aiheutettas riesaa muille. |O

Alkuperäinen kirjoittaja ideaköyhä:
Illalla paukkui oikein kunnolla vähän aikaa. Mikäköhän siinä on ettei ihmiset ymmärrä ettei niitä raketteja saa ampua vielä? Onko Suomessa niin paljon lukutaidottomia ja tietämättömiä? :whistle:

Taitaa olla. Ja loput etukäteispaukuttajat piittaamattomia.

Joo oli kiva herätä viime yönä hieman ennen klo 04:00 kamalaan paukkeeseen. Olin ihan varma et sota on syttynyt!!! Samoin taisi herätä koko kerrostalo äänistä päätellen... Pisti miettimään a) kuka on niin tyhmä et paukuttelee tuohon aikaan ja B) jos kyse on lapsista kuka ne on päästänyt ulos?!!. Meillä ei sitten paukkupelkoinen koira nukkunut enää kuin ulko-oven edessä eteisessä viimeisimmässä nurkassa kaukana ikkunoista peppu kiinni seinässä. Kivaa!

Yhteistyössä