PayPal -tililtä rahat omalle pankkitilille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SCMC
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SCMC

Vieras
Saan tänään PayPal -tililleni rahaa, jotka haluaisin Nordean pankkitililleni. Lisäsin tuonne nyt tilinumeroni - ilmeisesti siis "vanhanaikaisessa" muodossa hyväksyvät tilinumerot, kun tuo uusi oli liian pitkä siihen...

Osaako kukaan neuvoa, miten siirto onnistuu.
Kiitos

On sujunut mutkattomasti molempiin suuntiin. Sellainen muutama pankkipäivä menee (mulla on mennyt pari päivää, tuolloin pankkien ongelma-ajankohtana 3). Ja joo se normaali tilinumero, ei IBANia.
Todella hyvä rahansiirtomuoto.
Eli vaan kirjaudut sisään -> my account -> withdraw -> withdraw funds. Ja sähköpostiin saa sitten myös tiedon, kun rahat on siirretty.
Ja nuo neuvot tuolla linkkisivulla on sen verran väärin, että nopeammin hoituu siirrot eikä niistä veloiteta.

On sujunut mutkattomasti molempiin suuntiin. Sellainen muutama pankkipäivä menee (mulla on mennyt pari päivää, tuolloin pankkien ongelma-ajankohtana 3). Ja joo se normaali tilinumero, ei IBANia.
Todella hyvä rahansiirtomuoto.
Eli vaan kirjaudut sisään -> my account -> withdraw -> withdraw funds. Ja sähköpostiin saa sitten myös tiedon, kun rahat on siirretty.
Ja nuo neuvot tuolla linkkisivulla on sen verran väärin, että nopeammin hoituu siirrot eikä niistä veloiteta.

Paljon kiitoksia sinulle.
Johonkin kohtaan piti muistaakseni kirjoittaa pankin nimi... Onko sillä suurta merkitystä, mitä siihen kirjoittaa? Ei kai?

Tuolla ei mainita sen suuremmin tileistä, mutta eiköhän se vanha tilinumero kelpaa. Onko muilla sujuneet siirrot mutkattomasti?

Mä 2.5.2019 siirsin rahaa Paypalista pankkitilille. Siellä sanotaan, että siirto kestää 1-2 päivää. Rahat on edelleen Paypalissa. Yritin siirtää ne uudestaan, mutta kas kummaa, silloin siinä oliln summa 0, 00 vaikka lompakossa lukee, että saatavilla se ja summa. Missä ihmeessä ne rahat oikein lojuu? Ei todellakaan ole mikään nopea siirto pankkitilille. Sekin on hanurista, että apua ei voi pyytää suomeksi vaan englanniksi ja vastaus tulee englanniksi.

Mä 2.5.2019 siirsin rahaa Paypalista pankkitilille. Siellä sanotaan, että siirto kestää 1-2 päivää. Rahat on edelleen Paypalissa. Yritin siirtää ne uudestaan, mutta kas kummaa, silloin siinä oliln summa 0, 00 vaikka lompakossa lukee, että saatavilla se ja summa. Missä ihmeessä ne rahat oikein lojuu? Ei todellakaan ole mikään nopea siirto pankkitilille. Sekin on hanurista, että apua ei voi pyytää suomeksi vaan englanniksi ja vastaus tulee englanniksi.
Mäkin luulin siirtäneeni rahaa, mutta edelleen näkyi lompakossa raha. No menin uudelleen siirtämään ja laitoin haluamani summan siirrettäväksi. En tiedä oliko mulla jäänyt sitten viimeinen hyväksyntä klikkaamatta koska nyt raha katosi sieltä paypalista.