PCO, kinkkiset menkat ja ja ja apuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menkkaränkkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menkkaränkkä

Vieras
Eli siis mä en saa syödä e-pillereitä...Mulla on todettu PCO eli raskaaksikaan en helposti tule... Menkat on kamalan epäsäännölliset, kierto 20-48vrk. Tietääkö kukaan onko mitään muita keinoja(kuin e-pillerit) saada säännöllisempi kierto,varsinaista ehkäisyä en tarvitse enkä veritulppariskin vuoksi saa noita e-pillereitä syödä. Lääkäri käski syödä kipuihin vain buranaa ja koittaa opetella elämään epäsäännöllisen kierron kanssa.Huoh.

Mulla ei valitettavasti ole antaa mitään hyvää neuvoa, ainoastaan lohtua että kohtalotovereita löytyy. Mulle ei sovi mikään hormonipitoinen ehkäisy ja kierto oli aina ihan sekaisin. Mulla myös tehtiin diagnoosi PCO:sta, mutta nyt kumma kyllä olen raskaana.

Mutta tosiaan: eipä keksitty mullekaan mitään ratkaisua epäsäännölliseen kiertoon :( .

Terolut-nimisestä lääkkeestä voisi olla sulle apua, säännöllistää kierron... Kas kun ei lääkäri siitä sulle mitään maininnut, vai oisko hällä ollut joku syy siihen...

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mulla ei valitettavasti ole antaa mitään hyvää neuvoa, ainoastaan lohtua että kohtalotovereita löytyy. Mulle ei sovi mikään hormonipitoinen ehkäisy ja kierto oli aina ihan sekaisin. Mulla myös tehtiin diagnoosi PCO:sta, mutta nyt kumma kyllä olen raskaana.

Mutta tosiaan: eipä keksitty mullekaan mitään ratkaisua epäsäännölliseen kiertoon :( .

Mulla myös kolme lasta,ensimmäinen tuli hoidoilla ja kaks viimesintä luomuyllärinä. Sanovat että synnytyskin vois parantaa kiertoja ja kipuja mut pyh ja pah...

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Terolut-nimisestä lääkkeestä voisi olla sulle apua, säännöllistää kierron... Kas kun ei lääkäri siitä sulle mitään maininnut, vai oisko hällä ollut joku syy siihen...

Sitä on koitettu,samoten lutopolar-nimistä lääkettä,mutta kun kumpikaan ei käy.

Terolut ei auttanut mulla.
Jos ehkäisyä et tarvitse kysäise lääkäriltä metformiinista.
Kierto normalisoitui,saatiin poika aluille,pudotti kiloja liki 15 ainakin ellei enemmän puolessa vuodessa.
Nyt lääkäri kirjoittaa mulle reseptin uudestaan vaikken raskaaksi yritä.

Alkuperäinen kirjoittaja Menkkaränkkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Sitä on koitettu,samoten lutopolar-nimistä lääkettä,mutta kun kumpikaan ei käy.

aa, ok

Yhteistyössä