Peg peregon oma sadesuoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milli Menninkäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Milli Menninkäinen

Vieras
Onks kellään, mistä voi ostaa ja paljonko maksaa? Oon kyllästynyt suomalaiseen ruumispussimalliin .... lapsi ei näe mitään ja vettä tulee siitä kurkistusreiästä, isompi ei suostu olemaan umpipussissa.

Haloo! Ei vissiin ketään kotona, vai onks teilläkin käytössä vaan ne ruumispussit?..... Oulun Lastentarvikkeesta niitä ei ainakaan saa, saakohan jostain muualta.......

Löysin sen suojan kaapista, oli vielä pussissa. Olen ensi viikolla tulossa Suomeen lomalle, joten voisin lähettää sulle sen jos vielä olisit kiinnostunut. Miten olisi 5?+postikulut?

Millanen kiinnityssysteemi siinä on? Juu, ei varmaan mallit oo muuttuneet tuossa suhteessa mihinkään...Voisinpas ollakin kiinnostunut....kerro lisää.

Alkuperäinen kirjoittaja Milli Menninkäinen:
Millanen kiinnityssysteemi siinä on? Juu, ei varmaan mallit oo muuttuneet tuossa suhteessa mihinkään...Voisinpas ollakin kiinnostunut....kerro lisää.

Nepparikiinnitys neljästä kohtaa. Nepparit ovat sellaisten muoviläpysköjen päässä eli suoja kiinnitetään siten että läpät tulevat vaunujen rautaosien välistä. Ymmärsitkö? Hankalasti selitetty.

....juu, ymmärsin tähän asti...Entäs yläosa, tuleeko se kuminauhalla tai vetskarilla kuomuun, vai kuinka? ....Nytpä olis sadesuojalle käyttöä, täällä nimittäin sataa kiukkuisia mummoja....

Olin muissa hommissa, joten kesti vastaaminen. Se yläosa on tavallaan muotoonommeltu eli siinä on pari vekkiä ja nepparikiinnitys sitten heti siinä sivuilla. Voisin kokeilla laittaa kuvaa jossain vaiheessa kunhan kameran ubs-johto löytyy

Yhteistyössä