Pehana tuota naapuria ja sen koiraa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Tuppaa koko ajan meidän pihalle |O Naapurin rouva sitä jo valitteli, että ei pysy enää omassa pihassa kun koiran isäntä muutti pois ja sanoi, että koiran saa häätää meidän pihasta ihan kovin ottein. No nyt se naapuri antaa koiran hiippailla meidän pihalla ihan vapaasti, kutsuu pois vasta sitten kun minä menen ulos :headwall:

Meijän naapurin kissat ovat oppineet välttämään meijän tonttia..Kun muutimme viime kesänä tuppasivat sisälle pation ovesta,saivat äkkilähdön joka ikinen kerta.Muutenkaan jos näen meijän pihalla saavat sellaset lähdöt että muistavat.
Autokatoksessa paskoneet hiekkaan auton eteen koko talven,kun meidän auto ainut joka on paikalla koko päivän,suojaa sopivasti.VATUTTAA.. Laitoin yhtenä päivänä hälyttimet soimaan kun kissa oli haistelemassa helmapeltejä..Lähti ku raketti,toivottavasti osaa olla jonkun päivän kauempana. :kieh:
Ja syyllinen on naapurin tytär joka muuttanut pois,kissat jäi äitille joka ei niitä hoida!!Laittaa ne aamulla pihalle ja päästää vasta illalla sisään,kesällä nyt tuskin sitäkään..
Pistäis ne pois,jonnekkin missä niistä pidetään huolta.
....Ja olen sanonut asianomaiselle itselleen monta kertaa. :ashamed:

Asutaan rivarialueella, ja tietty täällä on useissa perheissä kissoja. Mutta ku niistä kissoista on joka kesä ainaki 6kpl pihalla vapaana |O mä oon niin kypsä siihen, et tunkevat meijän pihalle, vaikka äkkiä ne häädänki pois, mut odotan vaan et koska sisälle yrittävät. Ite oon niille allerginen,eikä oo hirveen kivaa ku ei kesäisin uskalla pihan ovea pitää kunnolla auki, ettei ne pirun katit tuu sisään :kieh:

Yhteistyössä