Pehmotarrakalenteri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kukaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kukaan

Vieras
Ootteko nähneet missään pehmotarrakalentereja? Haluaisin lapsille sellaiset tai jopa tavarakalenterit, joita oli silloin kun itse olin pieni. Nykyään kaikki on vaan sitä kirotun suklaata!!! :headwall: En minä halua lapsille joka pöäivä karkkia syöttää ja toinen sitä paitsi allerginenkin!

Olisin tosi kiitollinen, jos vinkkiä löytyy!

En ole enää nähnyt noita tarra-/tai lelukalentereita, joita silloin oli, kun itse olin pieni. Ehkä ne on poistunut sen vuoksi, että sisältävät niin pieniä osia? Mutta legollahan on kalenteri ja sitten on se babyborn-kalenteri ja joku "prinsessa"-kalenteri on myös olemassa, (jossa koruja ym.)ja haribon kalenterissa on ainakin ennen ollut joillekkin pöiville myös muuta kuin karkkia. Ehkä teet itse kalenterit? Yllätyksiksi saa siten mitä haluaa... =)

Joo, meillä on pari vuotta ollut itsetäytettävä, mutta olen vähän kyllästynyt siihen... aika hankala löytää niin paljon pikkukrääsää joka ei olisi tosiaan ihan pelkkää krääsää... Pehmotarrakalenteri olis ihan paras, miksi ihmeessä niitä ei ole, olen monen muunkin kuullut kaipailevan!

onhan niissä täyttämistä noissa täytettävissä... :D Mutta jos laittaisi sinne myös niitä tarroja, kiiltokuvia ym. Riippuu tietenkin lapsien iästä... Mutta esim legojahan voisi laittaa myös, koruja, tehtäviä..Ihan mitä vaan... Vaikka piparkakkumuotin sinä päivänä, kun on tarkoitus leipoa. MUtta olisi tosiaan kätevää, jos olisi valmiina enemmän vaihtoehtoja noille kalentereille. SE suklaakalenteri ei ole niin mukava... AInakaan ei kovin yllättävä...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
jonkinlaiseen tarrakalenteriin törmäsin k-supermarketissa. äh ku en yhtään muista millanen oli..., mutta tarrakalenteri siinä luki! oisko ollu joku disneyn...

ooh, pitänee käydä katsomassa onko meidän vastaavassa, kiitti vinkistä! =)

Yhteistyössä