Peittävin meikkipuuteri? Shiseido? Muita - mitä? (Rosacea, punaisuus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kertokaa kokemuksianne siitä, mikä on oikeasti peittävä meikkipuuteri? Nimenomaan siis -puuteri, ei -voide. Ongelmana on ihon voimakas punaisuus, joka pitäisi saada helposti peitettyä. Kanebon meikkipuuteri ei meinaa pysyä T-alueella. Macin taas ei levity hyvin ja ei muutenkaan ollut oikein hyvä... Dermablendin "creme to powder" on taas tosi kummallinen, ei millään levity nätisti. Suhtaudun siis vähän varauksella noihin creme-tyyppisiin...

Plussaa on siis se, jos peittävyyden lisäksi hillitsee kiiltoa mutta ei kuivata liikaa (sekaiho).

Shiseidon Protective Compact Foundationia oon miettinyt, onko kellään kokemusta? Entä onko kokemusta esim. Cliniquen, Bobbi Brownin tuotteista?

Minkä olette kokeneet parhaaksi tavaksi peittää punaisuutta? Joko rosaceaa/ couperosaa tai muuta punaisuutta? Tietty tässä rosaceassa on se ongelma, että punaisuuden aste ei ole koko ajan sama vaan se muuttuu, syvenee, lehahtelee pitkin päivää. On siis aamulla pakko laittaa varmuuden vuoksi tarpeeksi meikkiä, että punaiset läiskät ei sitten näy niin paljon.

Itselläni pysyy nenä/piskualueen punottava couperosa aisoissa valkoisella puuterilla. Ensin alle perusmeikkivoide. Päälle valkoista puuteria nenä ja poskialueelle. Tämn päälle tavallinen puuteri. Pysyy aisoissa tällä koko päivän,suosittelen :)

Mulla on niin voimakasta punaisuus ettei cc-voide riitä :( Meikkivoide + puuteri ois varmasti peittävä mutta mä koen sen liian hitaaksi ja hankalaksi kun ei oikein oo koskaan aikaa meikata rauhassa.

Blascolla taitaa olla vaan niitä meikkivoidepurkkeja? Niitä käytin aikanaan mutta se oli niin tujua tavaraa että en tykkää :/ peittää kyllä mutta levittäminen hankalaa ja t-alue kiilsi heti.

Haluaisin löytää jonkun helpon eli ts mielellään yhden hyvän tuotteen :) Tullu vaan virheostoja tehtyä niin paljon aikojen saatossa että kuulisin mielellään kokemuksia erilaisista meikkipuutereista.

T. Ap

Mulla on niin voimakasta punaisuus ettei cc-voide riitä :( Meikkivoide + puuteri ois varmasti peittävä mutta mä koen sen liian hitaaksi ja hankalaksi kun ei oikein oo koskaan aikaa meikata rauhassa.

Blascolla taitaa olla vaan niitä meikkivoidepurkkeja? Niitä käytin aikanaan mutta se oli niin tujua tavaraa että en tykkää :/ peittää kyllä mutta levittäminen hankalaa ja t-alue kiilsi heti.

Haluaisin löytää jonkun helpon eli ts mielellään yhden hyvän tuotteen :) Tullu vaan virheostoja tehtyä niin paljon aikojen saatossa että kuulisin mielellään kokemuksia erilaisista meikkipuutereista.

T. Ap

Sä et kyllä saa punaisuutta peitettyä millään meikkipuuterilla, jollet sitten pakkeloi ihoa niin peittoon että näytät meikkipossulta. Avainsana on punaisuutta neutraloiva meikinpohjustustuote, joko keltainen tai vihreä, riippuen siitä kumpi nyt sattuu toimimaan just sun iholla paremmin. Vihreät ovat ilmeisesti suositumpia ja sellaisia pohjustusaineita löytyy ainakin Make Up Foreverilta, Cliniquelta, NYXiltä ja Smashboxilta.

Joe blascon meikkivoidepuuteri oikealla alusvoiteella ei kyllä kiillä. Todella hyvin peittää pahankin couperosan ja jos haluaa olla päivän silloin tällöin ilman mitään punoituksia, niin sitten mirvaso-niminen lääkevoide naamaan. Googlaa kuvia "before after mirvaso". Ei ole ikinä kukaan huomannut mun naamassa mitään punoitusta noilla, vaikka paha couperosa onkin.

Minä olen käyttänyt nyt 2 viikkoa Mirvasoa toiveikkaana saada kasvojen punoitusta pois. Ei ole ollut mitään vaikutusta. Joudun yhä Blascolla peittämään kasvot suht paksusti. Miksihän ei minulla toimi??

Yhteistyössä