Pekka Haavisto jäi kiinni valehtelusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tosi noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25373115]Taidat vain olla kateellinen.:D[/QUOTE]

Kateellinen mistä? Siitä että joku osaa kopioida ja liittää? Wau, mä oon ainakin tosi kateellinen kun joku osaa noinkin monimutkaisen tempun tehdä!!1

Ehkä ap vois pikkuhiljaa yrittää oppia jotain uutta, vaikka fontin tai värin muuttamista, sittenhän se onkin jo melkein hurja tekstinkäsittelyguru!

"Samoin on yllättänyt, että Pekka Haavisto ei tunnistanut Venäjän presidenttiä Dmitri Medvedeviä, Ruotsin pääministeriä Fredrik Reinfeldtiä ja Britannian pääministeri David Cameronia."

Vihreäthän tunnetusti käyttävät vaikka mitä keskuhermostoon vaikuttavia aineita, joten ei pidä yhtään ihmetellä miksi Haavisto ei tunne politiikan tärkeimpiä vaikuttajia.

[QUOTE="vieras";25373206]"Samoin on yllättänyt, että Pekka Haavisto ei tunnistanut Venäjän presidenttiä Dmitri Medvedeviä, Ruotsin pääministeriä Fredrik Reinfeldtiä ja Britannian pääministeri David Cameronia."[/QUOTE]

Mulle tuli mieleen, että kärsiskö äijä kasvosokeudesta. Itsekin tunnistan kyseiset herrat, vaikka en aktiivisesti politiikkaa edes seuraa...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä