Mä sain oven auki!!
Koodi tuli niistä laseista, mut pitää laittaa nolla eteen, et tulee nelinumeroinen luku!!
Koodi tuli niistä laseista, mut pitää laittaa nolla eteen, et tulee nelinumeroinen luku!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Mä sain oven auki!!
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!![]()
Mihin sä käytit noi kaks vihreetä mötikkää?
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Juomalaseista saadut numerot nollilla lisättynä ei toimi mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Juomalaseista saadut numerot nollilla lisättynä ei toimi mulla.
Siis lasket ne kaikki yhteen (neljän lasin luvut) ja sit laitat nollan eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Mistä kolmas mötikkä ja silmälasit? makkarista ja suihkusta saanut. ei toimi koodi mulla.
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Ja läpi!![]()
Niitä tarttetaan 3ja lisäks ne erikois"rillit" sieltä koodioven takaa...ite lunttasin koodin verran, voin kertoa sen jos tahdotte?
Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En kans lainkaan muista mistä yks mötikkä tuli.
Tarttis mennä nukkumaan. Mulla on sormus ja rannerengas. Taikalaatikko kysyy taskukelloa. missähän se on? Ja puuttuuko vielä muuta?
Alkuperäinen kirjoittaja ööh:okei sovinnolla voisiko joku paljastaa sen koodin mulle? PLIIS!!!! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja ööh:okei sovinnolla voisiko joku paljastaa sen koodin mulle? PLIIS!!!! =)
0158
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:Alkuperäinen kirjoittaja Hitsin Pimpula:En kans lainkaan muista mistä yks mötikkä tuli.
Tarttis mennä nukkumaan. Mulla on sormus ja rannerengas. Taikalaatikko kysyy taskukelloa. missähän se on? Ja puuttuuko vielä muuta?
Niillä mötiköillä näet vinkkejäJoku oli keittiössä siinä "uunivuokassa", 1 olohuoneen kirjahyllyssä ylärivin oranssinruskeessa kirjassa ja 1 eteisen vihreässä maljakossa - en nyt muista mikä missäkin.