Pelaako kukaan enään farmvillee?? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
vai onko kaikki frontiervillen lumoissa? :whistle:

minusta farmi on paaaaaljon parempi. en jaksa tehdä niitä tehtäviä frontierissa, ja pahimmassa tapauksessa joutusin tekeen toisen profiilin millä "auttaa" itteeni siinä pelissä :o nou vei. Ja kaveritkaan pelaa ikinä samaan aikaan et viittis niitten apua pyydellä.

Mut farmilla on kiva se uus juttu :D mun spa pukkaa koko ajan uutta tuotetta, ärsyttää vaan kun kaikki naapurit ei osta, vaikka niitten tuotteita ostan päivittäin :D

Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen:
Aikuiset ei pelaa pelejä.

h030.gif

mä sain oikeestaan "uutta intoo" siihen jostain, varmaan kun noita uusia juttuja tullu sinne noin paljon. oli viikkoki välissä etten ees käyny siel, nyttekki odottelen et koska mun mustikat on valmiit :laugh: ...siivouspäivä :whistle:

Vaihtelevalla innolla kyllä. En välttämättä pelaa joka päivä tai edes joka toinen.. Minkä kylvän sen myös korjaan ajallaan, mutta muutoin saatan pitää pellot pelkällä kynnöksellä (jossa ei kasva mitään, mutta lannoittaminen onnistuu) joskus viikkojakin putkeen..

Frontiervilleä en jaksa senkään vertaa. Sitäkään en pelaa joka päivä, mutta välillä kuitenkin.

Yhteistyössä