Pelaatteko veikkauksen pelejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Minä olen innostunut pelaamaan kenoa, siitä saa varmimmin omansa takaisin. Lottoankin aina silloin tällöin, mutta siitä harvemmin mitään tulee.
Eilenkin olin kenossa voittanut 30 euroa, 3 euron panoksella laitoin, joten ihan kannattavaa. Tosin nuo rahat saa lojua tuolla veikkauksen tilillä, pelaillaan niillä nyt vähän aikaa.
Sitä toivoo että joku päivä tulisikin vähän enempi sitä rahaa, eihän sitä tule, jos ei yritä. Pienillä panoksilla pelailen ja kenossakin laitan aina vaan yhden rivin.

Mä joskus pelaan kun mies neuvoo mua siinä, yksin en osais :D Mies pelaa yhden kerran vkossa, kenosta tullu 2krt 500e ja minä yhden kerran voitin 300e,en tosin muista oliko se kenosta vai mistä.. :) Nyt ollu jo pitkään voittamaton kausi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ymmärrä kenosta mitään :(

Se on ihan yksinkertainen peli loppujen lopuksi, pitää vaan valita monta riviä, kuten lotossakin, mikä taso, elikkä tason mukaan tulee niiden numeroiden määrä, jos 7 taso, niin valitsen 7 numeroa ja tasoilla on omat voittokertoimet sen mukaan monta on oikein. Sitten päätetään vielä panos millä pelaa, itse pelaan 1-3 euron panoksilla.
Eilen oli 7 tason rivi ja siinä oli 5 oikein, voitto kerroin oli 10 ja panos 3 euroa, niin voittosumma oli 30 euroa.
En osaa oikein kyllä selittää, mutta helppoa se pelaaminen on, kun vaan uskaltaa yrittää.

joskus harvoin ostan arvan tai laitan lottorivin. en usko siihen, että olisin onnellinen jos olisin älyttömän rikas. enkä usko, että elämäni on tarkoitettu niin helpoksi, että voittaisin lotossa. lisäksi kaikki mikä aiheuttaa riippuvuutta on vähän out meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:

Se on ihan yksinkertainen peli loppujen lopuksi, pitää vaan valita monta riviä, kuten lotossakin, mikä taso, elikkä tason mukaan tulee niiden numeroiden määrä, jos 7 taso, niin valitsen 7 numeroa ja tasoilla on omat voittokertoimet sen mukaan monta on oikein. Sitten päätetään vielä panos millä pelaa, itse pelaan 1-3 euron panoksilla.
Eilen oli 7 tason rivi ja siinä oli 5 oikein, voitto kerroin oli 10 ja panos 3 euroa, niin voittosumma oli 30 euroa.
En osaa oikein kyllä selittää, mutta helppoa se pelaaminen on, kun vaan uskaltaa yrittää.

Ja sulla maksoi tuo peli tuon 3 euroako?

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:

Ja sulla maksoi tuo peli tuon 3 euroako?

Joo tuo yksi peli maksoi sen 3 euroa. Rivi maksaa sen panoksen verran minkä laittaa.

Silloin tällöin tulee pelattua lottoa, kenoa, viking lottoa, pitkävetoa ja monivetoa. Hyvin epäsäännöllisesti kyllä. Jos on joku iso potti, niin silloin lottoan jos muistan ja samalla saatan tehdä kenoon muutaman rivin kymppitasolla. Vetoja tulee tehtyä yleensä talvisin mäkihypystä ja lätkästä. Kattoo nyt kesällä tuleeko MM-futiksesta tehtyä. :)

Yhteistyössä