Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:apua... tavaraa olen saannu kerättyä mut en tehtyä niillä mitää.... kuis ylös saa valot päälle
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:apua... tavaraa olen saannu kerättyä mut en tehtyä niillä mitää.... kuis ylös saa valot päälle
sulla pitää olla pidike, sit semonen joku kepintyyppinen, ja tulitikut....
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:napsuttele siinä portaiden alapäässä sitä pidikettä niin syttyy. Nyt tuli jumi! Sain tuon arkun kasaan mutta miten sen saa auki?
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:napsuttele siinä portaiden alapäässä sitä pidikettä niin syttyy. Nyt tuli jumi! Sain tuon arkun kasaan mutta miten sen saa auki?
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Tyhmänä kysyn tuosta pidikkeestä, en keksi mistä ja minkänäköinen? Tarkoitatteko tuota valkoista käyrää, rush light?
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:samoin. Ootteko saanu tuolta ylhäältä sängystä tai tv:n tyköä jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mulla on avain, muttei se käy mihinkään....
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Tyhmänä kysyn tuosta pidikkeestä, en keksi mistä ja minkänäköinen? Tarkoitatteko tuota valkoista käyrää, rush light?
Pidike löytyy samasta paikasta niiden tynnyrien takaa.
Juustolla sai rotan sieltä nurkasta houkuteltua pois kolosta.
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Tyhmänä kysyn tuosta pidikkeestä, en keksi mistä ja minkänäköinen? Tarkoitatteko tuota valkoista käyrää, rush light?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Tyhmänä kysyn tuosta pidikkeestä, en keksi mistä ja minkänäköinen? Tarkoitatteko tuota valkoista käyrää, rush light?
ei mun rotta tuu