Peliä...?

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Tyhmänä kysyn tuosta pidikkeestä, en keksi mistä ja minkänäköinen? Tarkoitatteko tuota valkoista käyrää, rush light?

Pidike löytyy samasta paikasta niiden tynnyrien takaa.

Juustolla sai rotan sieltä nurkasta houkuteltua pois kolosta.

ei mun rotta tuu

tulipa sittenkin.. avaimella sai katosta tippuvasta arkusta kirveen terä osan ja se taas sopii siihe paksuun puu tikkuun

mitä te ootte löytäny?
mulla se sateenvarja, keltanen putkilo jonka siällä oleva lappu meni sinne yhteen laatikkoon. sitte lappu jonka takana on vihree 10. verhon takaa näkyy punanen a ja roskiksessa on 2=?...

mitä te ootte löytäny?
mulla se sateenvarja, keltanen putkilo jonka siällä oleva lappu meni sinne yhteen laatikkoon. sitte lappu jonka takana on vihree 10. verhon takaa näkyy punanen a ja roskiksessa on 2=?...

Mulla samat ja lisäksi vihreä pieni avain jolle en myöskään ole löytänyt vielä käyttöä

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
mitä te ootte löytäny?

Mulla samat ja lisäksi vihreä pieni avain jolle en myöskään ole löytänyt vielä käyttöä

mistä avain

mitä te ootte löytäny?

mistä lappu jossa 10? mulla muuten samat plus lahjapaketti.

Yhteistyössä