M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:sain kirjain kaapista kaulahuivin ja jonkun kortin
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja mä:mitä te ootte löytäny?
mulla se sateenvarja, keltanen putkilo jonka siällä oleva lappu meni sinne yhteen laatikkoon. sitte lappu jonka takana on vihree 10. verhon takaa näkyy punanen a ja roskiksessa on 2=?...
mistä lappu jossa 10? mulla muuten samat plus lahjapaketti.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja mä:sain kirjain kaapista kaulahuivin ja jonkun kortin
miten sait auki? mulla löytyny vasta pun A
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lahjapaketti?
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lahjapaketti?
mene siihen kuvaan jossa sänky näkyy kokonaan ja katso alaspäin, oikeesta yläkulmasta tulee paketti. vasemmasta taskusta saa jonkun putken joka menee sängyn alle ja sen saa sieltä sateenvarjolla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mäki oon saanu noi koodijutut auki, ja lahjan laitoin siihen sängylle missä nukkuu joku, keltasella avaimella sain ikkunan auki...mutta en oo ulos viel päässy :headwall: ...oon miettiny mihin sitä kaulahuivia ja korttia tarttee...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lahjapaketti?
mene siihen kuvaan jossa sänky näkyy kokonaan ja katso alaspäin, oikeesta yläkulmasta tulee paketti. vasemmasta taskusta saa jonkun putken joka menee sängyn alle ja sen saa sieltä sateenvarjolla.![]()
ton pukin taskustako.. ei mul oo siel mitää
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lahjapaketti?
ton pukin taskustako.. ei mul oo siel mitää
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mäki oon saanu noi koodijutut auki, ja lahjan laitoin siihen sängylle missä nukkuu joku, keltasella avaimella sain ikkunan auki...mutta en oo ulos viel päässy :headwall: ...oon miettiny mihin sitä kaulahuivia ja korttia tarttee...
mikä se today koodi on
Alkuperäinen kirjoittaja pop:mä en saa kaapin ovea auki.ei toimi mun kirjaimet, tajunnu ne varmaan väärin sit....
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mäki oon saanu noi koodijutut auki, ja lahjan laitoin siihen sängylle missä nukkuu joku, keltasella avaimella sain ikkunan auki...mutta en oo ulos viel päässy :headwall: ...oon miettiny mihin sitä kaulahuivia ja korttia tarttee...
mikä se today koodi on
se oli 2412 tai 1224...jompikumpi...
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mäki oon saanu noi koodijutut auki, ja lahjan laitoin siihen sängylle missä nukkuu joku, keltasella avaimella sain ikkunan auki...mutta en oo ulos viel päässy :headwall: ...oon miettiny mihin sitä kaulahuivia ja korttia tarttee...
mikä se today koodi on
en mä saa tota auki
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mäki oon saanu noi koodijutut auki, ja lahjan laitoin siihen sängylle missä nukkuu joku, keltasella avaimella sain ikkunan auki...mutta en oo ulos viel päässy :headwall: ...oon miettiny mihin sitä kaulahuivia ja korttia tarttee...
mikä se today koodi on
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mäki oon saanu noi koodijutut auki, ja lahjan laitoin siihen sängylle missä nukkuu joku, keltasella avaimella sain ikkunan auki...mutta en oo ulos viel päässy :headwall: ...oon miettiny mihin sitä kaulahuivia ja korttia tarttee...
mikä se today koodi on
Mä en saa kumpaakaan toimimaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kyllä mulla toimi..onhan sulla varmasti ne numerolaput laitettu, mistä katotte mihin kohtaa mikäki numero menee....