P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kyllä mulla toimi..onhan sulla varmasti ne numerolaput laitettu, mistä katotte mihin kohtaa mikäki numero menee....
kiitos!! enhän mä muistanu koko numerolappujen olemassa oloa
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kyllä mulla toimi..onhan sulla varmasti ne numerolaput laitettu, mistä katotte mihin kohtaa mikäki numero menee....
on.. mut en mä siintä ,mitää tajua
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja pop:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:kyllä mulla toimi..onhan sulla varmasti ne numerolaput laitettu, mistä katotte mihin kohtaa mikäki numero menee....
on.. mut en mä siintä ,mitää tajua
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Tarviiko noille poroille tehdä jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Tarviiko noille poroille tehdä jotain?
nille jotka on ulkopuolella taivaalla?
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Tarviiko noille poroille tehdä jotain?
nille jotka on ulkopuolella taivaalla?
Niille just
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:Ei, mie en saa tuota kirjaimia oikein!
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Multa puuttuu porot? Oon mukamas(?) tehny kaikki?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Multa puuttuu porot? Oon mukamas(?) tehny kaikki?
sait ikkunan auki. katoit ylöspäin?