J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
Mä tätä yks päivä pelailin, mut sit meni hermo
:headwall:
Siis jotain palloja vaan lentelee![]()
siel yläkulmassa on aina malli, miten ne pallot pitää asetella, jos on vaan esim. yks pallo, niin sit ne laitetaan päällekäin. Sit kun ne pallot on oikein niin aina yks seinä avaruusaluksesta paljastuu. Pallot pitää asetella aika tarkkaan.
Pitääks kaikki kuviot tehä?
Mistä sen tietää, et ne on oikein..
Onpas outo alku
![]()
joo kaikki kuviot, siitä tietää että on oikein, kun se vaalea "seinä" poistuu ja tulee näkyviin osa avaruusaluksesta
Alkuperäinen kirjoittaja manta83:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:http://www.2keysgames.com/games/escape_cosmic_latte_room.htmlAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja manta83:En oo hetkeen pelaillu...mut huomasin et 2keysiltä oli tullu uus peli. Jokos se on täällä pelattu? Siis se avaruusalus-peli.
En oo varma![]()
Linkkiä?
Mä tätä yks päivä pelailin, mut sit meni hermo
:headwall:
Siis jotain palloja vaan lentelee![]()
siel yläkulmassa on aina malli, miten ne pallot pitää asetella, jos on vaan esim. yks pallo, niin sit ne laitetaan päällekäin. Sit kun ne pallot on oikein niin aina yks seinä avaruusaluksesta paljastuu. Pallot pitää asetella aika tarkkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja miska:mulla katos ne kuplat joista tehdä kuvioita?
ne on varmaan seuraavalla "seinällä" eli klikkaa jompaakumpaa reunaa niin pääsee seuraavalle seinälle, kyl ne sieltä vastaan tulee ja kantsii liikuttaa niitä kuplia varovasi niin ne ei karkaaAlkuperäinen kirjoittaja miska:mulla katos ne kuplat joista tehdä kuvioita?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:HELP! Vieläkin oon sillä masiinalla. Ei raksuta ei.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:HELP! Vieläkin oon sillä masiinalla. Ei raksuta ei.
Ootko potkinut sitä?
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:HELP! Vieläkin oon sillä masiinalla. Ei raksuta ei.
Ootko potkinut sitä?
No kiitos. Tää ei näköjään oo mun peli, vaikka söpö onkin. Ryömin siitä tunnelista. Mitään vuohta ei näy enkä pääse eteen päin.
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:HELP! Vieläkin oon sillä masiinalla. Ei raksuta ei.
Ootko potkinut sitä?
No kiitos. Tää ei näköjään oo mun peli, vaikka söpö onkin. Ryömin siitä tunnelista. Mitään vuohta ei näy enkä pääse eteen päin.
Saitko romahdutettua sen sillan-se "hiilivaunu" pitää siirtää sen päälle
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja joo:HELP! Vieläkin oon sillä masiinalla. Ei raksuta ei.
Ootko potkinut sitä?
Saitko romahdutettua sen sillan-se "hiilivaunu" pitää siirtää sen päälle
Mä en saa sitä laskusiltaa alas... laite jonka vivusta väänsin ei toimi?
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Mä oon niin tyhmä... ei se hiilivaunu mee siihen sillan päälle kuin vähän, eikä se mihkää hajoo...
Alkuperäinen kirjoittaja samperi: