Pelkääkö joku tuttavanne teitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Miehen kaveri tuntuu pelkäävän mua :whistle:

Viettänyt meillä aikaa kyllä tosi paljon, mutta silloin tällöin tulee esiin tämä.
perjantaina ois ollu tulossa tänne ja , kun mies oli viikolla maininnut, että oon ollu kiree ;) niin oli sanonut, ettei taida vielä perjantaina sitten uskaltaa tulla. Tuleekin ehkä vasta lauantaina :laugh:

Oonkohan mä jotenkin pelottava, jos oon kiukkunen?
Koskaan en kiukkuani oo purkanu miehen kaveriin, tietysti joskus tullu kinaa miehen kanssa, silloinkin , kun kaverinsa oli paikalla. Kyseinen kaveri asui meillä yhden kesän melkein kokonaan.

Saattaahan mua joku pelätäkin... :D Ainakin jos isäntää johonkin kysytään (mutta minä kuulun kutsuun myös) aina kuuluu sama kysymys: "Mitä se emäntä sanoo, jos...." :kieh: :kieh: Minä pieni kellekään koskaan pahaa sanaa sanonut :whistle:

No ainoastaan silloin kun olen vähän pahalla tuulella, viimeksi miehelle jotain vähän narisin niin lähti sen kaverit kävelee, sama toistuu omien kavereiden suhteen. Paras ystävä kerran mulle totes että mä olen oikeesti pelottava kun suutun tai kiukkuun pienestäkin asiasta...

pelekää. kaverin mies. mutta se mies pelekää kyllä kaikkia. töissä käy vaan sen takia että saapi rahaa elämiseen. muuten olis vaan neljän seinän sisällä pelaamassa pleikkaria. :/