[QUOTE="höpsis";24843592]älä nyt itke ja masennu YHDEN aihevapaa palstan kommentoijan takia, jota et edes tunne ja joka ei tunne sua! voi olla vaikka teinipoika tai sitten muuten vaan katkera kotiäiti
tottahan se on, että jotkut ei löydä sitä uutta miestä mutta kyllä monet löytääkin, sinusta se on kiinni

voin luvata on tässä maailmassa myös yksinäisiä miehiä, nyt vaan uutta matoa koukkuun... käyt kampaajalla ja laitattamassa vaikka kynnet, saat uutta fiilistä... pyydät jonkun kaverin sun kanssa johonkin iltaa viettämään, tai miksei harrastukseen missä tapais miehiä.
ja sitkun elämässä on paljon muutakin. kehitä vaikka sun ystäväpiiriä ja muuta tukiverkostoa

[/QUOTE]
Ei mulla ole ketään joka lähtis minnekään mukaan,pari kaveria ja nekin parisuhteissa ja näinollen ne ei lähe yhtään minnekään,olen kysyny.Eikä ainakaan illalla/yöllä.
Mä en osaa tutustua uusiin ihmisiin ja mitä vanhemmaks tulen sitä vaikeempaa se on.On mulla yks perheenjäsen jota voin pyytää mutta kun silläkin perhe ja työ joka vie kaiken ajan niin harvemmin sekään pystyy irtautumaan sieltä.
Mua ei kiinnosta oikeen mitkään jumpat tai kuntosalit niin en tiedä missä sitä sitten tutustuis niin miehiin kuin naisiinkin.