Pelkään että mieheni pettää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh..

Vieras
Meillä on kaksi lasta, joista nuorempi on n.3kk.
Vauvan syntymän jälkeen ei oo ollu seksiä, ei vaan ole tehnyt mieli ja kahden pienen lapsen kanssa olen aika väsynyt. Kai nuo imetyshormonit vaikuttavat myös ettei haluta.

Mieheni on ollut ihan jees, ei painosta eikä olla ees puhuttu sen suuremmin asiasta. Nyt jotenkin oon alkanu kelaa, että jos se käy vieraissa? Oon tosi epävarma ollut nyt itsestänikin, ei oikein ole aikaa pitää itsestäni huolta. Sitä ensimmäistä seksikertaa jännitän nyt kun ei tiedä miltä se mahtaa taas tuntua synnytyksen jälkeen ja onko paikat vaan niin löysät ettei tunnu enää miltään.

Mieheni on reissuhommissa, joten olishan se mahdollista hänen pettää mua näin halutessaan. Koko ajan mietin, että mitäs jos..

Asia ärsyttää jo itseänikin, kuinka mä vaan pyörin nyt tän asian ympärillä. En haluaisi olla tällänen.

Meillä on kaksi lasta, joista nuorempi on n.3kk.
Vauvan syntymän jälkeen ei oo ollu seksiä, ei vaan ole tehnyt mieli ja kahden pienen lapsen kanssa olen aika väsynyt. Kai nuo imetyshormonit vaikuttavat myös ettei haluta.

Mieheni on ollut ihan jees, ei painosta eikä olla ees puhuttu sen suuremmin asiasta. Nyt jotenkin oon alkanu kelaa, että jos se käy vieraissa? Oon tosi epävarma ollut nyt itsestänikin, ei oikein ole aikaa pitää itsestäni huolta. Sitä ensimmäistä seksikertaa jännitän nyt kun ei tiedä miltä se mahtaa taas tuntua synnytyksen jälkeen ja onko paikat vaan niin löysät ettei tunnu enää miltään.

Mieheni on reissuhommissa, joten olishan se mahdollista hänen pettää mua näin halutessaan. Koko ajan mietin, että mitäs jos..

Asia ärsyttää jo itseänikin, kuinka mä vaan pyörin nyt tän asian ympärillä. En haluaisi olla tällänen.

Kai tajuat sen, että jos et sitä pillua anna miehellesi 3kk, se hakee sitä jostain muualta työmatkoilta? Tää on ihan sun oma valinta kuitenkin, ajatko miehesi pettämään vai et.

Eli peiliinkatsomisen paikka on nyt sulla, normali naisella on 3kk aikana seksihimoja.

Kyllä miehen pitää vähän aikaa kestää synnytyksen jälkeen ja tyytyä vaikka omaan apuun sen aikaa. Olisi melko sikamaista siinä kohtaa lähteä vieraisiin, kun toinen on juuri tehnyt melkoisen urakan yhteisen lapsen eteen. Ainahan voit ap koitaa löytää muita tapoja pitää miehesi tyydytettynä, kyllähän niitä keinoja on.

Mutta tuo murehtiminen ja pelkääminen tuon vieraissakäynnin suhteen on turhaa, kun sä et itse asialle mitään voi. Jokainen vastaa omista tekemisistään.

Ja kaksplussalla taas järjen riemuvalo loistaa..

Eiköhän se lapsi yhteinen projekti ole, ja jokainen täysjärkinen mies kyllä ymmärtää tilanteen.
Pitää kyllä olla tunnevammainen, että pettää sen takia, ettei nainen ole synnytyksen jälkeen vielä valmis tai ei muuten vain pysty tai halua. Kyllä mies voi hoidella itse itsensä sen aikaa että olet tarpeeksi palautunut synnytyksestä.

Ei tullut kuulkaa mieleenkään synnytyksen jälkeen, että hoitelen miehen muilla keinoin kun en itse pystynyt/halunnut/ollut valmis vielä seksiin. Minä sentään synnytin miehelle lapsen.

Ja onhan parisuhteissa varmasti muutenkin ennemmin tai myöhemmin kuivempia kausia jne, ilman että automaattisesti toinen/molemmat osapuolet alkavat huoraamaan.

[QUOTE="vieras";28866704]Kai tajuat sen, että jos et sitä pillua anna miehellesi 3kk, se hakee sitä jostain muualta työmatkoilta? Tää on ihan sun oma valinta kuitenkin, ajatko miehesi pettämään vai et.

Eli peiliinkatsomisen paikka on nyt sulla, normali naisella on 3kk aikana seksihimoja.[/QUOTE]

Ihanaa että olet pätevä kertomaan mikä on normaalia. Eiku "normalia".

Uusimmat

Yhteistyössä