U
"usva"
Vieras
pari vuotta sitten olin 168cm/70kg & vyötärö 90c. kaksoisleuka, järkyttävät allit ja jatkuvaa kovaa närästystä. sitten eräänä päivänä sain ystävältä viikon voimassa olevan lahjakortin kuntosalille ja salikärpänen puraisi kunnolla
kävin kahdesti viikossa ja muutin ruokatottumukset TÄYSIN: suklaan, kebabin ja muun tilalle tuli rahkaa piltillä, kanaa, erilaisia smoothieita.. ja paljon mustaa kahvia (ennen kahvissa oli puolet sokeria ja maitoa). tuloksia alkoi näkyä nopeammin kuin olin edes kuvitellut! närästys katosi, mahduin taas vanhoihin lempifarkkuihini, ihmiset ihastelivat ja hämmästelivät uutta ulkonäköäni...
nyt kuitenkin on käynyt niin, etten saa enää iloa ruuasta
syön vain vähän ja syötyäni on PAKKO päästä lenkille tai jumpata kotoa.. polttaa kalorit! tunnen huonoa omatuntoa, kun syö mahan täyteen..
käyn joka pv, heti kun pystyn sen salaa lapsilta tekemään, puntarilla ja kriittisesti tarkastelen itseäni alasti peilistä. jokainen kommentti tyyliin " että olet hoikka! " on mannaa itsetunnolle, mutta silti näen peilissä löllyvät reidet ja mahamakkaran.. :headwall:sanon kaikille, etten aio enää laihtua mutta jotenkin tuntuu etten pidä itseäni hoikkana! olen ylpeä saavutuksistani, mutta tuntuu että voisi vielä parantaa..
niin ja ne mitat: 168cm/57kg, vyötärö 72cm. tänään olen syönyt :
aamulla kupin mustaa kahvia ja maustamatonta rahkaa mustikkasopalla
myöhemmin sokeriton battery ja pussi manteleita
kun tein lapsille kanarisottoa, söin itsekkin esimerkin vuoksi pikku annoksen ja join päälle paljon vettä
sitten salille, join vettä ja palautumisjuomaa
nyt iltapalaksi risifrutti josta en syö hilloa sekä kuppi pakuriteetä hunajalla.
nyt kuitenkin on käynyt niin, etten saa enää iloa ruuasta
käyn joka pv, heti kun pystyn sen salaa lapsilta tekemään, puntarilla ja kriittisesti tarkastelen itseäni alasti peilistä. jokainen kommentti tyyliin " että olet hoikka! " on mannaa itsetunnolle, mutta silti näen peilissä löllyvät reidet ja mahamakkaran.. :headwall:sanon kaikille, etten aio enää laihtua mutta jotenkin tuntuu etten pidä itseäni hoikkana! olen ylpeä saavutuksistani, mutta tuntuu että voisi vielä parantaa..
niin ja ne mitat: 168cm/57kg, vyötärö 72cm. tänään olen syönyt :
aamulla kupin mustaa kahvia ja maustamatonta rahkaa mustikkasopalla
myöhemmin sokeriton battery ja pussi manteleita
kun tein lapsille kanarisottoa, söin itsekkin esimerkin vuoksi pikku annoksen ja join päälle paljon vettä
sitten salille, join vettä ja palautumisjuomaa
nyt iltapalaksi risifrutti josta en syö hilloa sekä kuppi pakuriteetä hunajalla.