Pelkään että oon raskaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Harrastettiin miehen kanssa seksiä ensimmäisen kerran n. 3 viikkoa sitten. Mun menkat oli just loppunu ja käytettiin kortsua. Sen jälkeen saman viikon aikana kahdesti? ja viimeks kaks päivää sitten, kortsua käyttetty kaikilla kerroilla. Mies ei heti tulon jälkeen vetänyt kuitenkaan ulos.

Eilen tapahtu yks henkilökohtanen juttu, jota itkeskelin. Aamulla aivan kamalan huono olo, ja silloin iski pelko raskaudesta. Sillon ku en ajattele asiaa tai saan uskotoltua itelleni etten oo raskaana niin huono olo lähtee. Menkkojen pitäis alkaa tänään, mutta eipä näy. Auttakaa mua nyt.

Käyhän ostamassa raskaustesti niin sillä se selviää. Kaupasta löytyy yleensä herkkiä raskaustestejä, menkkojen alkamispäivänä näkyy todennäköisesti jo vähintään haamuviiva jos oot raskaana. Se pahoinvointi voi liittyä ahdistukseen joka sulla varmaan on sen eilisen henkilökohtaisen jutun ja raskauspelon takia.

Hei kannattaa käydä laitattaa hormonikierukka. Ne on nykyään nuorillekin suositelluin ehkäisy jos on tarkoitus estää raskaus. Niitä on synnyttämättömillekin pienemmän kokoisia. Suosittelen. Ei tarvii miettiä mistä raosta ne siittiöt menee

Yhteistyössä