Pelkään hieman et mulla joku kasvain päässä tai jotain ... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras.

Vieras
Koska mua koskenut jo pidemmän aikaa joka päivä päähän.
Mua huippaa.
Mul on tasapaino häiriöitä. Esim. jos oon kyykyssä keikun ja heilun joka suuntaan enkä pysty olee paikallaan.
Unohtelen kamalasta asioita. Jos menen jostain vaikka hakee jotain ja kun olen siellä paikassa en enää muista miksi.
Mulla on vaikeuksia miettiä asioita.
Puhe takeltelee, joskus jopa änkytän. Ja puhun ihan vääriä sanoja väärissä paikoissa. Ja sanon sanat väärin.

pelottavaa :(

Miehelle koittanut puhua mut se vaan sanoo et ei sulla mikään oo, kuvittelet vaan. Eli siltä ei saa tukea.

Mun tuttavan 5v tyttö kuoli juuri tällä viikolla aivosyöpään ;( Hänellä alko keväällä oireet kun alkoi oikea käsi vapista...

Kannattaa varata huomenna aika lääkäriin, harvemmin se mitään noin vakavaa kuitenkaan on!

[QUOTE="hyy";22354849]luulotauti. Huomionhakua, lapsellista "hei mussa on jotain vikaa"[/QUOTE]

ja sä olet ihan helvetin tyhmä!!!
mee muualle aukoo!!

ap:lle peukut matkaan lääkäriin.

[QUOTE="vieras";22354863]Mun tuttavan 5v tyttö kuoli juuri tällä viikolla aivosyöpään ;( Hänellä alko keväällä oireet kun alkoi oikea käsi vapista...

Kannattaa varata huomenna aika lääkäriin, harvemmin se mitään noin vakavaa kuitenkaan on![/QUOTE]

voi ei :'(
Niin pieni lapsi vielä. Maailma on julma paikka.

Ei itelläkää ikä vielä paina ja kaksi pientä lasta löytyy.

Mun äidillä oli aivokasvain (onneksi hyvänlaatuinen) ja se ilmeni epileptisillä kohtauksilla. Eli onneksi sulla ei ole niitä ollut ainakaan. Sellaisia tajuttomuus- ja poissaolokohtauksia oli muutamia, ennenkuin äitini meni lekuriin. 80-luvulla tää sattui jo, ja äiti leikattiin ja hän voi oikein hyvin nykyäänkin. on nyt 68v.

Yhteistyössä