Pelkään kasvattavani lapseni samanlaiseksi erakoksi kuin itseni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erkko

Vieras
olen aivan täysin tyytyväinen, vaikka minun luonani ei kävisi ketään vieraita koskaan tai en kävisi kenenkään luona.

Mutta pelkään, että teen lapseni samanlaiseksi. Käykö teidän lapsilla kuinka usein kavereita ja lapsen ikä?

Mulla on 4vuotias ja 1vuotias..eikä meillä käy oikeastaan ollenkaa lapsivieraita..eikä paljo aikuisiakaan..ja oon ihan tyytyväinen tilanteeseen..onhan nuilla lapsilla toki seuraa toisistaan..

Alkuperäinen kirjoittaja erkko:
olen aivan täysin tyytyväinen, vaikka minun luonani ei kävisi ketään vieraita koskaan tai en kävisi kenenkään luona.

Mutta pelkään, että teen lapseni samanlaiseksi. Käykö teidän lapsilla kuinka usein kavereita ja lapsen ikä?

Et sä voi täysin tyytyväinen olla, jos pelkäät lapsestasi tulevan samanlaisen. :whistle:

Enemmänki toi on peritytvä ominaisuus, tarhassa ja koulussa kyllä viimeistään opitaan sosiaaliseksi.
Onhan se toki tylsää, jos lapsilla ei ole leikkikavereita sitten kun haluaisivat. Itse lapsena mulla ei ollut ja olihan se ensin alkuun vaikeaa sopeutua kouluun kun en tiennyt kuinka toisiin samanikäisiin suhtaudutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:
Alkuperäinen kirjoittaja erkko:

Et sä voi täysin tyytyväinen olla, jos pelkäät lapsestasi tulevan samanlaisen. :whistle:

kyllä olen, koska mulla on ihmiskammo

Yhteistyössä