Pelkään oksennustautia niin paljon

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
että tuntuu välillä jopa haittaavan elämää.
En haluaisi viedä lapsia päiväkotiin kun sieltä tulee kaikki pöpöt ( onneksi on ollut mahdollista olla kotona =) ).
Pahimpaan pöpö aikaan ei käydä lasten kanssa kaupoilla jne. ettei tietentahtoen etitä pöpöjä.
Jos ollaan kaupungilla tai reissussa niin käytetään käsidesiä ennen kuin syödään mitään, kotona ei kuitenkaan käytetä.
Pestään kädet aina kun tullaan jostain kotiin/sisään.
Jos jossakin on ollut tuo tauti niin ei kyläillä hetkeen.
:(

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Onko ne usein sellaisia että lapset vaan sairastaa mutta ei aikuiset? Vai käykö aina koko porukan läpi?

Vähän riippuu... Joskus se tulee kaikille ja joskus vaan yhdelle tai osalle porukkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Onko ne usein sellaisia että lapset vaan sairastaa mutta ei aikuiset? Vai käykö aina koko porukan läpi?

Meillä ei nuo tytöt oo ollut koskaan oksennustaudissa, tosin ei olla kuopuksen jälkeen sitä sairastettukkaan.

Mä en käy enään kotipizzassa oksennustaudin takia, siellä kun viimeksi kävin oksennettiin ukon kanssa koko yö :D

Ei esikoinen kuitenkaan oksentanut kertaakaan, eikä edes valittanut huonoa oloa.

meillä juuri viikko sitten oli vatsatauti..vanhempi tyttö oksensi yhden yön..nuoremmalla tytöllä oli ripuli 3 päivää kuten myös miehelläni. itse selvisin oksentamalla kerran..et varmaa vastustuskykyä sitten sen verran enemmän..viimeksi kun meillä oli vatsatauti niin en sairastanut sitä ollenkaan

Kotihoidossa meidänkin neiti nyt on ollu kesä-heinäkuun ja silti tuo jostain taas tuli!!! :snotty: Ja mä siis vihaan oikeesti kanssa!!! Siis ihan tota kuuraamista!!! Ja pelkoa siitä kuin kauan se kestää... :ashamed: