pelkäätkö kuolemaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pelkään nykyään. Varsinkin jotain sydänkohtausta tai tukehtumista. :x
Toivottavasti kuolen huomaamattani.
Helpointa ois, jos joku ampuis päähän takaapäin, ilman että sitä osaa aavistaa.

Voin kertoa että ampuminen sattuu!;)

pelkään ja ihan sairaasti...välillä saan kamalia paniikkikohtauksia..kun ajattelen, et nukahdan, enkä koskaan palaa takaisin. mädännyn vaan haudassa.
uskon et me ollaan totaalisesti pois..mitään toista elämää eikä taivasta ole..toivoisin et olis!mut en usko et on...miten voisi olla??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Pelkään nykyään. Varsinkin jotain sydänkohtausta tai tukehtumista. :x
Toivottavasti kuolen huomaamattani.
Helpointa ois, jos joku ampuis päähän takaapäin, ilman että sitä osaa aavistaa.

Voin kertoa että ampuminen sattuu!;)

No ei kyllä ehdi sattua kun yllättäen päähän iskee. Ei kestä sekuntiakaan kun olet kuollut.

Tietysti jos ampuu jalkaan tms, se sattuu.

Alkuperäinen kirjoittaja manhattan2:
pelkään ja ihan sairaasti...välillä saan kamalia paniikkikohtauksia..kun ajattelen, et nukahdan, enkä koskaan palaa takaisin. mädännyn vaan haudassa.
uskon et me ollaan totaalisesti pois..mitään toista elämää eikä taivasta ole..toivoisin et olis!mut en usko et on...miten voisi olla??

sama juttu, vielä karmivampaa on ajatella että ajattelu ei kuoleman jälkeen katoiaisikaan vain sitä jäisi ikuisesti ruumiinsa kanssa sinne maakuoppaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja manhattan2:

sama juttu, vielä karmivampaa on ajatella että ajattelu ei kuoleman jälkeen katoiaisikaan vain sitä jäisi ikuisesti ruumiinsa kanssa sinne maakuoppaan.

samaa mietin..mut ehkä me ollaan tiedottomassa tilassa silloin!?

en itse pelkää kuolemaa olen ollut jo niin lähellä.mutta säälittäisi lapset,jotka jäis ilman äitiään ja sitä mitä mä voisin heille antaa:(
Itseni kohdalle pelkään sitä että mut sidotaan johkin koneisiin ja mun tietoisuus säilyy jossainmäärin moisesta!HUI!

En pelkää. Uskon, että kuoleman hetkellä kuolleet läheiset ovat noutamassa ja itse on jo heidän sylissään katsomassa, miten oma ruumis kuolee. Tapahtuipa se hukkumalla, sairaskohtaukseen tai auto-onnettomuudessa, niin sitä katsoo jo irtaantuneena kehostaan. Levollisin mielin "odotan" kuolemaa.

No en ainakaan tällä hetkellä, mutta en mä sitä tahtois nyt kohdatakaan. Ja sitten, kun kuolema tulee, toivottavasti tulee täysin yllättäen ettei ehdikään pelätä.

Itse kuolemaa en pelkää, vaan tapaa joka johtaa kuolemaan.
Sellainen tilanne pelottaa, että lapseni kuolee väkivaltaisesti, onnettomuudessa,... jollakin karkealla tavalla, eikä luonnollisesti. Luonnollinen tai sairauteen liittyvä kuolema ei pelota.

Haluan ajatella, että lapseni saisi "uuden äidin" minun jälkeeni, joka rakastaisi häntä niin paljon, että edes pieni osa tuskasta katoaisi.

itse en pelkää omaa kuolemaani,se on vaintajuttomuutta,olen sen 3 minuuttia kokenut itse!
se mikä tekee tuskallista moisesta ajatuksesta,on että lapseni,rakkaat lapseni jäisivät ilman äitiään,vaikken korvaamaton olekkaan,yhden lapseni olen jo menettänyt 10-v:nä...mutta mä vaan rakastan noita lapsia niin paljon että haluisin niiden haleja ja pusuja..itsekästä ehkä...tai..:(

Yhteistyössä