Pelkäsin että talven tulo ahdistaisi kovastikin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Pelkäsin itse että ahdistaisi kovastikin.
Odotettavissa oli että tänäaamuna on lunta ja niinhän sitä oli.
Pihalla vielä paljon kesken ja aina on muutenkin ahdistanut aina tuo talven saapumien. Pimeetä, pakkasta, synkkää ja kylmää. Mä olen niin monta talvea vaan odottanut uutta kevättä ja kesää.

Ja tänäaamuna huutelin lapsia aamupalalle ihan innoissani siitä että oli lunta ja VALOISAA. =)
Paineltiin pihalle hommiin ja juoksutin koiran lumiseks ja kuraseks pihalla ( ja pesin sitten urakalla tuota valkeaa pitkäkarvaista lumi-hiekkapalloa) Toinen koira saa juosta iltapäivällä.
Mies vaihto talvirenkaat toiseen autoon ja lapset teki lumipalloja ja etti mäenlaskupaikkaa ( ei kyllä vielä pulkkailut onnistuneet)

Eilen jo laiteltiin olkkariin verhoja ja sisusteltiin kynttilöillä yms mitä nyt talvella tulee paljon siellä hyödynnettyä.

Ihmeekseni huomasin että täähän on sittenkin aika kivaa.
En tiedä onko se toi kirkasvalolamppu vai mikä mutta mulla on ihmeen hyvä olla siihen nähden mitä yleensä ensilumen aikaan. Yleensä se on ollut epätoivon hetki kun ensilumi sataa. Nyt tää olikin hienoa =)=)

Mitä tää talven tulo muille merkkaa?

Viimeksi muokattu:
Musta on hienoa että Suomessa on eri vuodenaikoja. Loskap*ska ei tietystikään mieltä ylennä, mutta on ihanaa poltella kynttilöitä iltaisin. Tykkään myös pukeutua vähän paksummin - kesäiset narutopit eivät ole mieleeni.
Syysaamuissa on oma ihana tuoksunsa :heart:

Yhteistyössä