Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:Alkuperäinen kirjoittaja luokanope:Alkuperäinen kirjoittaja tiia-liina:nyt on sen verta tärkeästä asiasta kyse, että täytyy käydä tarkistamassa meidän lakia. hetki tulen kohta takaisin.
itsekin olen kasvatusalalla siis opiskelija ja meille juurikin on opetettu että fyysinen estäminen on laillista, se on ainoa fyysinen tapa millä saa toimia.
Niin, oletkin vasta opiskelija.
mutta voidaanko meille opettaa (valmistuneet opettajat) aivan totaalisen väärin?
Ainakaan et taida opiskella yliopistossa?
Onko laki ehkä toinen yliopistossa opiskelleilla ja muilla?
Vaikka niinhän se Luokanopen mielestä on muutenkin kasvatusalalla, psykiatrisissa sairaaloissa lapsiin saa koskea, vanhemmat ja koulu ei...
Sanotaan näin, että sinä ja minä emme selvästikään näissä kasvatusasioissa puhu ns. samaa kieltä. En halua kuulostaa elitistiseltä tai ylimieliseltä, mutta en näe hedelmällisenä väittelyä henkilön kanssa, jonka tietopohja kasvatukseen liittyvissä kysymyksissä on täysin eri tasolla kuin omani.
Ilmaisen tässä ketjussa vain omat näkemykseni. Toiset saattavat ymmärtää mistä puhun, toiset eivät. Jälkimmäisille en jaksa ryhtyä rautalangasta asioita selvittämään. Ottakoot neuvoistani ja näkemyksistäni onkeensa ne, jotka ymmärtävät.
Asioista kiinnostuneena opiskelijana minä nimenomaan toivoisin, että sinä voisit jo valmistuneena ammattilaisena auttaa minua. Minähän aivan viattomasti ihmettelen sitä, että meille on opetettu toisin. Ihmettely on viisauden alku.
Ja sillä ei ole mitään sen kanssa tekemistä, että en ole opiskellut yliopistossa.