Pelokas RAKASTUNUT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

musta harmaana

Vieras
Nyt kaipaisin siskot teidän tukea...

Olen 1,5vuotiaan pojan äiti... Erosin lapseni isästä alle vuosi sitten tämän uhkailujen ja väkivaltaisen käytöksen takia... Nyt olen rakastunut uuteen mieheen ja kaikki on ihanaa, mutta kokoajan sisällä kalvaa pelko milloin mies kyllästyy tähän perheelämään ja kaikkeen mitä se tuo mukanaan, lapsihan ei edes ole hänen ja vielä niin pieni että vaatii paaaljon huomiota ja aikaa, sekä rajoittaa elämää... Mies sanoo ettei lapsi ole hänelle mikään este ja että rakastaa minua, ottaa lapsen hyvin ja halailee ja suukottelee tätäkin, mutta pelottaa niin paljon että kun ensihuuma häviää mies häipyy "helpomman" suhteen perään... Olemme aika nuoria 22 vuotiaita... En uskalla nauttia suhteesta ja olla "normaalisti" kun sisällä kalvaa menetyksenpelko...APUA
:(
KIITOS ja ylistys jos jaksoit lukea ja kommentoida <3<3<3

Itsekin eronneena voinen vain lohduttaa, että jonkinlainen loppuiän trauma ja luottamuspula aikaisemmasta erosta jää. MUTTA ainaisessa epäilyksessä ei voi elää ja TOISAALTA on asioita joille et mahda yhtään mitään.
Aika näyttää jääkö tämä mies elämääsi. Pienen lapsen kannalta katsottuna en kuitenkaan kiiruhtaisi kovin nopeasti yhteisasumukseen, koska lapselle erot on aina rankkoja.

Mulla oli vähän sama meininki kun mieheni tapasin.
Samat ajatukset ja sama pelko.. Mutta pääsin siitä yli ja annoin tunteiden viedä.
Nyt ollaankin sitten onnellisesti naimisissa ja meillä on yhteinenkin lapsi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Samat ajatukset ja sama pelko.. Mutta pääsin siitä yli ja annoin tunteiden viedä.

erittäin ihana kuulla<333 minkä ikäinen lapsesi oli tavatessanne????
Muita vastaavia kokemuksia???

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

erittäin ihana kuulla<333 minkä ikäinen lapsesi oli tavatessanne????
Muita vastaavia kokemuksia???

Tyttö oli silloin 2v.

Yhteistyössä