P
PaAp
Vieras
Voi apua. Puristaa rintaa siihen malliin, että saattaa tulla kohta sappikohtaus. Toivottavasti ei. Se on niiiiin kamalaa! Olen vielä lasten kanssa yksin kotona..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Samarinilla saa joskus kohtausta hillittyä, kun ruoka sulaa mahalaukusta paremmin. Tai sit vaan sormet kurkkuun ja vatsa tyhjäksi, jos iskee paha kohtaus.
Alkuperäinen kirjoittaja sappi:No edes buranaa, lainaa jostain. Oon ottanu litalginia tai 3 buranaa ja aina heti ku on ees tuntunu et vois tulla kohtaus.
Alkuperäinen kirjoittaja Myös sappivaivainen:Alkuperäinen kirjoittaja sappi:No edes buranaa, lainaa jostain. Oon ottanu litalginia tai 3 buranaa ja aina heti ku on ees tuntunu et vois tulla kohtaus.
Auttaako muka burana? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Myös sappivaivainen:Alkuperäinen kirjoittaja sappi:No edes buranaa, lainaa jostain. Oon ottanu litalginia tai 3 buranaa ja aina heti ku on ees tuntunu et vois tulla kohtaus.
Auttaako muka burana? :O
Alkuperäinen kirjoittaja toinen vaivanen:Mulla auttaa kun juon sikana ja otan buranaa jos muuta ei ole. Vesi pistää kans kivet liikkeelle ja ulos.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Samarinilla saa joskus kohtausta hillittyä, kun ruoka sulaa mahalaukusta paremmin. Tai sit vaan sormet kurkkuun ja vatsa tyhjäksi, jos iskee paha kohtaus.
Helpottaako oksentaminen kohtauksen aikana?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toinen vaivanen:Mulla auttaa kun juon sikana ja otan buranaa jos muuta ei ole. Vesi pistää kans kivet liikkeelle ja ulos.
Haen vielä vesikannun siis, kiitti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Millainen on sappikohtaus?
Alkuperäinen kirjoittaja kohtalosisar:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toinen vaivanen:Mulla auttaa kun juon sikana ja otan buranaa jos muuta ei ole. Vesi pistää kans kivet liikkeelle ja ulos.
Haen vielä vesikannun siis, kiitti.![]()
Hei jos sulla on ruokasoodaa, niin laita 1tl lasiin vettä ja juo. Älä ota ton enempää, ettei maha siitä suutu, mutta se auttaa kans. Unohdin ton aiemmasta viestistä kun nopeesti nakuttelinD
Onko pahentunut olo? Mulla tulee joskus aivan sietämätön kipukohtaus, juon, oksennan, juon, paskoon, juon ja oksennan ja siinä välissä yritän saada lääkkeet imeytymään! Siksi otan ne lääkkeet heti kun pikkasenkin oireet alkaa. Tunnin päästä on myöhästä kun kroppa on kuin kaksipäinen vesiposti ;oD
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Millainen on sappikohtaus?
Hirveä :/
Mulla noita kohtauksia oli pidemmän aikaa, ennen kuin edes tajuttiin, että hoidetaan väärää vikaa, ja ilmankos ei ota talttuakseen.
Tilanne kun pääsi pahaksi, ei mulla auttanut yhtään mikään, lattialla makasin ja olin ihan läpimärkä tuskanhiestä, siis niin märkä, että paitakin liiskaant6u ihoon kiinni.
Onneksi multa on mokoma rakko poistettu ja jo vain on elämä helpompaa.
Mikään ei ollut niin hirveää kun se, että kipu alkoi hiipiä ja tiesit, että puolentunnin sisään on suoranainen kivun helvetti valloillaan, joka kestää jopa tuntia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Millainen on sappikohtaus?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Millainen on sappikohtaus?
Järkyttävä !!
On kuin vanne puristaisi rintakehääsi ja kun kipu iskee et voi maata, mutta et voi liikkuakkaan, tuskanhiki ja kylmänhiki vuorottelevat, oksettaa, koskee niin kovasti, että mielesi tekisi hypätä lähinpään kaivoon että saisit tuskan pois ja kun lopulta olo helpottaa (tähän saattaa mennä useita tunteja) vatsa/kyljet ovat niin kipeät, että tuntuu kuin olisit tehyt vatsalihasliikkeitä vuorokauden putkeen ja pari seuraavaa päivää menee kuin 80-kymppisellä mummolla, kävely vaikeaa ja kaikki "ponnistaminen" mihin tarvitset vatsalihaksia.
Tätä kohtausta ei toivoisi ede pahimmalle vihamiehelle !
Onneksi minulta sappirakko on poistettu, mutta vieläkin kun kipuilua tuollealueelle tulee, niin pelko puristaa rintaa. Ei kai vaan ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on ollut kohtaus kaksi kertaa.