Pelottaa että menee kesken :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamunrusko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

aamunrusko

Jäsen
14.07.2006
44
1
6
Eli oon raskaana rv11+ vatsa ollut todella kipeä tänään, sellasta menkkamaista jomotusta, mitään vuotoja ei ole vielä ainakaan tullu, kokoajna kuvittelen jotain lorahtavan ja juoksen vessassa, sanokaa nyt ettei ole mitään hätään ja turhaan stressaan, en uskalla edes mennä nukkumaan. Nyt en kyllä kestäist jos tää raskaus päättyis ikävästi :'(

Mullakin oli kaikenlaisia kipuja, varsinkin tokaa odottaessa ja pelkäsin, että kohta se tulee ulos... Kaikki oli kuitenkin ihan hyvin koko ajan eli ei ne pelkät kivut mitään meinaa, jos ei edes vuotoa ole. Tuon sä varmaan kyllä tiesit kysymättäkin, kunhan hormonihuuruissas siellä itsees pelottelet. :)

Mulla ei ole yhdessäkään aikasemmassa raskaudessa ollu mitään kipuja ennen varsinaista synnytystä. No kuopus syntyi keskosena, mutta hänenkään raskaudessa ei ollut ongelmia ennenkun hän päätti syntyä.... huoh... miten musta on tullu tällänen hermoheikko

Alkuperäinen kirjoittaja aamunrusko:
Mulla ei ole yhdessäkään aikasemmassa raskaudessa ollu mitään kipuja ennen varsinaista synnytystä. No kuopus syntyi keskosena, mutta hänenkään raskaudessa ei ollut ongelmia ennenkun hän päätti syntyä.... huoh... miten musta on tullu tällänen hermoheikko

Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja aamunrusko:

Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa :hug:

Näinhän se on.Jospa sitä nyt yrittäis mennä nukkumaan.

mut kun ei pysty

|O |O |O

Saiskohan jostain jonku nuijanukutuksen?

Alkuperäinen kirjoittaja ÄÄ:
voimia ja yritä olla stressaamatta!!

SINULLA OLLUT RASKASTA, MIEHESI MENETTÄNYT ONNETTOMUUDESSA:(. SAAKO KYSYÄ, ONKO LAPSI UUDEN MIEHEN KANSSA VAI ODOTATKO YKSIN?

Saahan tuota kysyä. Mies menehtyi kun odotin kuopusta eli nyt kaksi vuotiasta lastamme. Tämä raskaus on uudelle miehelle. Niin ja tuleva isä on mukana odotuksessa ;)

Varmaan ihan normaalia kohdun kasvukipuja. Kyllä mäkin muistan omat raskausajat, varsinkin alkuun olin ihan varma, että tulee km. Ja kun tuli välillä lorisemalla valkovuotoa niin menin aina vessaan veriset pikkarit valmiina näkemään :( Onneks kaikki meni kuitenkin hyvin, mut kyllä sitä aina pelkää pahinta vaikkei pitäis..

Yhteistyössä