Pelottaa, että mies jättää jos kerron kokemattomuudestani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen 22-vuotias nuori nainen ja mies on 11 vuotta minua vanhempi. Suhteemme on vasta alussa emmekä ole vielä harrastaneet seksiä. Viihdyn miehen seurassa todella hyvin ja tunnen oloni turvalliseksi hänen kanssaan. Mies on ihana, hauska ja ensimmäistä kertaa koen voivani luottaa suhteen kestävyyteen.

Ongelma on se, että olen neitsyt. En ole koskaan harrastanut mitään yhden illan juttuja enkä muutenkaan ole halunnut harrastaa seksiä kenen kanssa tahansa. Haluan harrastaa seksiä vain vakituisessa parisuhteessa ja että vierelläni on ihminen johon voin luottaa. Mies on ensimmäinen, jonka kanssa tuntuu siltä.

Nyt olen kuitenkin alkanut murehtimaan, että mitä jos mies pitää kokemattomuuttani huonona asiana eikä haluakaan minua. Aiemmat kokemukseni miehistä eivät ole olleet kovin hyviä ja siksi pelkään tämänkin päättyvän sydänsuruihin.

Miten saisin kerättyä rohkeutta ja otettua asian puheeksi hänen kanssaan? Vaikenemisesta ja pitkittämisestä seuraa kuitenkin vain enemmän kärsimystä.

Mä luulen että miehes vaan tykkää ajatuksesta, että voi ja saa opettaa sulle kaikkia kivoja tapoja nauttia seksistä ;) Ihan rohkeesti vaan otat asian puheeksi :)

Meillä oli sama tilanne aikoinaan: olin 21v ja mieheni 29v. Olin neitsyt ja pelkäsin sanoa sitä. Pari kuukautta meni ennen kuin sain asian kerrottua, vaikka joka päivä nähtiin. Mies oli yrittänyt minua sänkyyn vaikka kuinka monta kertaa, mutta aina olin siitä jotenkin kiertänyt pois. Hyväilyä oli ollut, mutta ei sen pidemmälle.

Kun kerroin neitsyydestäni niin mies oli hämillään kun kuvitteli, että kaikki 16v tytöt ovat harrastaneet seksiä. Ihmetteli kovasti, miksi en ollut kertonut. Samalla hän oli häpeissään siitä, että oli yrittänyt saada minua sänkyyn (kun miestä halutti niin kovasti).
Asian kertomisen jälkeen edettiin tosi rauhallisesti: mies ei yrittänyt painostaa ja ensimmäinen kertamme oli kertomisesta noin puolen vuoden kuluttua. Jäi hyvät muistot. (edelleen yhdessä, 32 vuoden jälkeen)

Ei muuten jätä tuon takia (y)

Näin juuri!
Mies ei jätä sinua kun kerrot neitsyydestäsi vaan heti sen jälkeen kun on saanut neitsyytesi.
Tämä johtuu siitä, että miehet monesti muutenkin lopettavat suhteen heti kun ovat onnistuneet houkuttelemaan naisen seksiin. Sillä ei ole väliä, onko nainen ennen seksiä neitsyt vai ei, mies jättää seksin jälkeen ihan yhtä lailla, ja lähtee jahtaamaan seuraavaa.

Tsemppiä! Selviät kyllä erosta, vaikka toki se pahin ero on ekan kerran jälkeen. Sen jälkeen miehen täydellistä mielenmuutosta ja puheiden perumista osaa jo odottaa.

Tämä johtuu siitä, että miehet monesti muutenkin lopettavat suhteen heti kun ovat onnistuneet houkuttelemaan naisen seksiin. Sillä ei ole väliä, onko nainen ennen seksiä neitsyt vai ei, mies jättää seksin jälkeen ihan yhtä lailla, ja lähtee jahtaamaan seuraavaa.

Tsemppiä! Selviät kyllä erosta, vaikka toki se pahin ero on ekan kerran jälkeen. Sen jälkeen miehen täydellistä mielenmuutosta ja puheiden perumista osaa jo odottaa.
Katkeria palstaämmiä ei kannata ainakaan kuunnella.

ei nyt ihan noin pessimisti kannata olla...eikä mustavalkoinen. Kusipäitä noissa asioissa löytyy myös naisista. on tekopyhää aina osoittaa sormella miehiä ja sanoa että he ovat tuollaisia, yhtä lailla niitä löytyy naisista..sitä paitsi, paljon on hyviä miehiä jotka eivät todellakaan tekisi noin naiselle.

• Tykkää
Reactions: epek

Yhteistyössä