pelottaa kamalasti.. teen pian raskaustestin, enkä toivo positiivista!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "punkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"punkku"

Vieras
olen syönyt nyt puoli vuotta niin sanottuja minipillereitä ja jonotan sterilisaatioon. kuukautiset alkavat olla nyt pahasti myöhässä, mihin en ensin kiinnittänyt huomiota kunnes aloin nyt kärsiä oireista jotka tosiaan haittaavat elämistä.. ja voisivat viitata raskauteen ! :O

olen JÄRJETTÖMÄN väsynyt, etenkin iltaisin. kuntosalilla olin pyörtyä kesken kahvakuulailun. nälkä on jatkuvasti. kyljissä kummalisia kipuja, navan kohdalle sattuu välillä pahasti. jokin aika sitten kärsin viikon migreenistä ja samoin kuumeisesta olosta sekä pahoinvoinnista. eilen toisesta rinnasta tuli nestettä, menkkamaisia mahakramppeja menee ja tulee..

pelottaa. mitä jos pillerit pettivät? ( ennen niitä käytimme kondomia, kierukkaa en halunnut ystävien huonojen kokemusten vuoksi ja e-pillerit eivät sovi)). minulla on jo kaksi lasta, enkä enempää tee!!!! raskauksissa ja synnytyksissä oli omat ongelmansa, lisäksi en halua käydä läpi enää YHTÄÄN tuttivieroitusta, pottatreeniä, vääntämistä uhmaikäisen kanssa jne. muutenkaan en ole mikään lehmänhermoinen, pullantuoksuinen kotiäiti..
ja nyt jos olen raskaana, niin ei perkele :headwall:

ikävintä tässä on, että vastustan aborttia. olen molemmissa raskauksissa höpissyt sille solumöykylle, ennen kuin sillä edes on korvia ja kuvitellut miten pieni sydän lyö sisälläni. pitäisikö minun muka murhata oma vauvani?! :O

toisaalta en voi kuvitella olevani raskaana, synnyttäväni ja antavani sitä pois..

mies taas on ehdottomasti abortin kannalla. mitä helvettiä me teemme? :(

minipillerit, joita syön ovat Cezarette-merkkisiä ja gyne kehui, miten niitä ei tarvitse ottaa kellontarkasti.. kunhan ottaa samana päivänä! jos nyt olen raskaana, haastan sen ämmän oikeuteen..

juu mutta se testi. pitäkää peukkuja! ja varpaita. ei kahta viivaa.. ennemmin kysta tai syöpä. no ei, mutta ei kiitos vauvaakaan