Pelottaa kun ei ole raskausoireita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolissaan

Vieras
Ei tee pahaa, ei okseta. Ei satu alavatsaan ei ole rinnat kipeät. Ei väsytä. Ihan kuin en raskaana oliskaan. Ainoa asia mikä on eritavalla on se että olen vähän äkäisempi kuin normaalisti. Kiukustun asioista ja nukun yöt levottomasti.

Voiko olla merkki ettei kaikki ole hyvin jos ei ole raskausoireita?

Kohta alkaa 8 raskausviikko

Ei ollut minullakaan esikoisesta yhtään mitään ja hienosti meni raskaus loppuun saakka. Terve tyttö syntyi aikanaan. Toisessa raskaudessa oli vähän jotain oireita ja se meni kesken.

Saman asian kans pähkäileva :). Mulla pitäis olla viikkoja 10 ja jotain, mut ei tosiaan mitään oireita. Takana kolme raskautta ja silloin kyllä oli. Ihmetyttää...

Minulla ei ole ollut tässä kolmannessa raskaudessa ollenkaan oireita, siksi en ensin osannu edes olettaa olevani raskaana ennen kuin mietin milloin viimeksi menkat oli olleet ja sit tein varmuuden vuoksi. Viikkoja oli silloin testin teon aikaa 7 ja nyt 13 eikä oireita ole vieläkään ilmaantunu, ainoastaa tuo maha pömpöttää nyt jo ärsyttävästi...

Minulla 2 tyttöraskautta takana ja oireita oli liikaakin. Ihanaahan se on jos näin mennään ettei tarvitse kärsiä ja voi hyvin mutta pelottaa että tarkoittaako se että jotain on pielessä? :(

EN halua nyt pelotella, mutta mulla on kaksi lasta joista molemmista ollut oireita jo alussa. Välissä oli raskaus jossa ei ollut oireita ja se meni kesken viikolla 6. Mutta onneksi täällä on paljon enemmän positiivisia tarinoita oireettomista raskauksista kuin tämä.

Mullaki yks keskenmeno. Alussa oli oireita normaalisti mutta ne loppui sit yhtäkkiä, sikiö kuoli viikol 8 , 13 viikolla tuli vasta ulos. Nyt ei oo ollut missään vaiheessa mitään, outoo...

:( Mitään kipuja tai vuotoja ei kyllä ole ettei vielä ainakaan mitään merkkejä keskenmenosta ole.
Pelottaa vaan vaikka koetan tietysti vaan nauttia tästä oireettomuudesta, kunhan kaikki vaan olisi hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minulla 2 tyttöraskautta takana ja oireita oli liikaakin. Ihanaahan se on jos näin mennään ettei tarvitse kärsiä ja voi hyvin mutta pelottaa että tarkoittaako se että jotain on pielessä? :(

Älä huolehdi!!!

Ekasta mulla kauheat oireet.

tokasta ei juuri mitään ja olen jo viikolla 21 ja kaikki hyvin!

Ja sitäpaitsi onhan sulla oireita. :) Onko hajuaisti parantunut?

No hätä! Mullakaan ei tässä kolmannessa ollu oikeastaan mitään oireita..Kahdessa aiemmassa oli kyllä sitäki enempi.
Kävin rv9+ yksityisellä ultrassa, kun oli pakko saada jotain varmuutta.. No, siellähän se pieni sydän sykki. :) Nyt jo parin viikon sisällä vauva sylissä.. :)

mulla oli tässä raskaudessa alkuun järkky väsy ja etova olo, tissit kipeet yms.. sit yks ilta huomasin että mun leposyke laski, seuraavana aamuna vatsan turvotus oli pois ja sillon tiesin että tää oli tässä.. kaks viikkoo meni ja ultrassa paljastu tuulimuna.. tänään oon tehny tyhjennyksen... etova olo jatkui tähän aamun asti, kun istukka tuli ulos loppu huono-olo..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Älä huolehdi!!!

Ekasta mulla kauheat oireet.

tokasta ei juuri mitään ja olen jo viikolla 21 ja kaikki hyvin!

Ja sitäpaitsi onhan sulla oireita. :) Onko hajuaisti parantunut?

Ei ole tainnut sekään herkistyä. Eilen aamulla oli ällö olo ja teki pahaa avata jääkaapin ovi. Se meni ohi. Tänään on vain särkenyt päätä ja sen takia tehnyt vähän pahaa mutta meni levolla ohi sekin.
:(

Tämä asia niin mietityttää.
Voiko olla niin että kun rupesin ennakoimaan tuota pahoinvointia ja syön näkkärin ( tai jonkun muun välipalan ) 1-2 tunnin välein niin se pahoinvointi ei tule sen vuoksi ollenkaan?
En taida saada edes unta kun mietin. Mietin jo että kerään rahat jostain siihen varhaisultraan että saisin varmuuden. Millä viikoilla sinne voi mennä?

Onhan niitä paljon muitakin raskausoireita, kuin pahoinvointi ja tuntuuhan sinulla niitä oireita olevankin. Minulla ei ole ollut missään raskaudessa pahoinvointia ja viimeisin raskaus oli tosiaan lähes oireeton.

Yhteistyössä