Pelottaa kun en tunne liikkeitä vielä... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Osaisko joku rohkaista mua! Kolmas jo tulossa, mutta olen muista tuntenu liikkeet tosi aikasilla viikoilla, nyt on menossa rv 16, eikä vielä mitään... Alkaa pelottaa ,että onko siellä ketään... Sydänäänet kuulu normaalisti pari viikkoa sitten neuvolassa.

Istukka voi olla edessä ja vaimentaa liikkeitä tai jopa estä tuntemasta ollenkaan noin pienillä viikoilla. Sikiö mahtuu vielä vaikka mihin asentoon, ei ole mikään ihme että ei tunnu. :)

mullakin tuntunut liikkeitä jopa rv12,nyt vasta paljon paljon myöhemmin,olin kyllä huolissani välillä,mutta kaikki ok,istukkakin takaseinässä,niinkuin aina ennenkin.

Mäkin osottelin toisesta liikkeitä viikolle 21 ja ultrassa sitten selvisi että istukka on edessä joka ilmeisesti vaimensi potkuja. Nyt niitä kyllä tuntuu ihan kunnolla jokapäivä rv 23+1 :)

Ekasta liikkeet tuntuivat rv 17+. Istukka etuseinämässä

Tokasta liikkeet tuntuivat jo rv 12, istukka takaseinämässä

Kolmannesta nyt menossa rv 16+6 ja ihan muutaman heikon nykäisyn olen nyt parin viime päivän aikana tuntenut. Mutta siis todella harvakseltaan. Istukka kohdunsuulla/takaseinämässä

Mulle ei ekassa ultrassa sanottu mitään istukan sijainnista, ei ainakaan sanonu että olis etuseinämässä, vaimentamassa potkuja siis. Mietin jo tässä et pitäiskö mennä käymään yksityisellä ultrassa varmistamassa et kaikki on varmasti hyvin? Vai onko ihan hätävarjelun liiottelua ja rahojen tuhlausta..?

Alkuperäinen kirjoittaja moona81:
Kysäseppä neuvolakäynnillä. Pitäisi se kait siellä tiedoissa näkyä neuvolassa missä istukka sijaitsee. Ja neuvolakorttiin pitäisi olla merkitty myös. Miulla lukee etus. Istukan kohdalla.

Mulla ei ainakaan sanottu np-ultrassa istukan paikasta mitään, vasta rakenneultrassa merkattiin neuvolakorttiin.

Mie kans kolmatta ootan, 16+3. luulen kyllä että oon joitakin liikkeitä tuntelnu, ehkä jopa pari pientä potkua. Istukan sijainnista kysyin ekassa ultrassa, mutta kätilö sano vaan että se vielä muuttuu ja kehittyy.. missä siis lie ollu, kun ei kertonu.. Huoli mullaki välillä vauvasta, vaikka sydänäänet kuulu selkeesti pari viikkoa sitten. Kaks viikkoa mullaki vielä seuraavaan neuvolaan..

Yhteistyössä