Pelottaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Memu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Memu

Uusi jäsen
15.06.2008
10
0
1
Nyt alkaa pelottamaan että mikähän mua vaivaa? Elikkä nyt on ollut jo kolmatta viikkoa vuoto päällä eikä tunnu laantuvan, päinvastoin. ikinä ei ole ollut vastaavaa. Eilen kävin terkkarilla ja katsoi että kierukka on hyvin paikallaan eikä muutenkaan mitään kipuja ole. Painontunnetta alavatsalla on vähän. Vaihdevuosioireita ei vielä ole ollut juuri minkäänlaisia, paitsi ennen tätä vuotojaksoa oli kuukautiset kolme kuukautta poissa. Maanantaina on sitten lääkäriaika ja viikonloppu menee tietysti murehtimalla :'( Netistä olen etsinyt vastaavaa ja näyttää siltä että varmaan joku myooma olisi kyseessä? Toivottavasti mistään vakavammasta ei olisi kyse, papa on otettu viimeksi lokakuussa 07 ja oli puhdas. Onko kellään ollut vastaavaa? Olisi huojentavaa kuulla muitten kokemuksia ja ajatuksia.

Minulla oli tässä vastaavaa vuotoa kuukautisten aikaan, tai siis oletetut ne koska ne olivat ekat raskauden jälkeen. minulla ei ole kierukkaa valitsin sterilisaation tämän kakkosen jälkeen ja ikää on 43v. Tuo painon tunnekkin on tuttua ja paisuin kuin ilmapallo! minulla otettiin myös papa koe tässä hetki sitten ja se oli kyllä ok. Minulla myös epäilty että olisi kyseessä myooma kun vuoto jatkui todella kauan ja sitä tuli todella paljon. en sitten kyllä vieläkään tiedä mutta nyt on taas se aika kun kuukautiset ollis aika ja vuoto on kyllä todella runsasta taas! valitettavasti! minulla tulee ihan niin paljon että huimaa välillä mites sinulla? eipä minullakaan noita vaihdevuosi oireita vielä ole ollut yhtään tuossa tuo 3kk tyttö makoilee :saint: ota rauhassa vaan äläkä murehdi, kyllä näitä on samantapasia juttuja :hug: kyllä se lääkäri sitten tutkii ja nehän on hoidettavissa. tosin mullekkin juteltiin että jos toistuu siihen auttaisi kierukka siis hormoni sellanen ja enhän minä sitä haluaisi kun ei muuten tarvitsis. :( mutta siihen vuotoon on myös joku lääke tabletti hoito sitten jos ne on niitä. tsemppiä :wave:

Kiitos Sabaka vastauksestasi =) Kävin tänään lääkärissä ja siellä ei ilmennyt mitään hälyttävää, huh helpotus! Kierukka oli hyvin paikallaan eikä mitään ylimääräistä tuntunut olevan. Raskaustesti otetaan vielä huomenna varmuudeksi. Tosiaan lääkäri määräsi Cyklocapron ( meniköhän tuo nimi nyt oikein?) nimisiä tabletteja tuohon vuotoon ja myös Buranaa voi ottaa. Pitäis kuulemma niillä vuoto loppua, jos ei lopu niin otetaan kierukka pois. Toivottavasti nyt auttaa tuo lääke, kyllä kypsyttää tuo jatkuva vuoto :| Mutta kuulostellan mitä tuleman pitää...

Joo tosiaan unohdin sen buranan sanoa, mullekkin sanovat neuvolassa siitä ja kyllä se vähän ainakin hillitsi vuotoa, tiedä sitten mistä noikin tulee,täs kierros ei tullu kun menkat ja nekin sellaset normaalit taas jo eli 3 päivää vuotaa kun seula ja sit 2 päivää vähän tiputtelee, mullon aina tuollaset kummat kuukautiset :( vois loppua nuokin kokonaan jo, kun ei o enää niistäkään hyötyä mulle :laugh: :wave:

Yhteistyössä