pelottaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oireet hävinneet !!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oireet hävinneet !!!!

Vieras
Hei kaikille ! Rv 14+2 menossa, ja pahoinvointi on helpottanut jo niinkuin yleensä tässä vaiheessa. Olen käynyt varhais ultrassa viikolla 7+3 ja sitten rv 11. Molemissa on ollut kaikki hyvin. Nyt on kuitenkin maha-vihlonnat hävinneet ja kaikki muu. Mitään oireita ei ole,eikä merkkiäkään ettäkö olisin edes raskaana.Masukaan ei ole kasvanut. :( Neuvola on vasta 2vk kuluttua,jolloin mukana on lääkäri. Koska on suunilleen seuraava ultra ,jonka neuvola järjestää? Tähän asti olen käynyt yksityisellä ja nyt on muutenkin tiukka kuukausi rahallisesti ni en viitsisi mennä yksityisellekkään. Alkaa jo pelottaa.

Uskoisin sinulla kaiken olevan hyvin jos kuitenkin molemmissa ultrissakin näin oli. Eihän pahoinvoinnin tarvitsekaan enää jatkua noilla viikoilla eli on ihan normaalia, että se on loppunut. Muutaman viikon päästä alkavat vauvan liikkeetkin jo tuntua ja se helpottaa oloa. Tiedän, että ""muutama viikko"" tuntuu ikuisuudelta, mutta et voi oikein tehdä muuta kuin odottaa tai sitten käydä yksityisellä.

Minullakin on välillä samanlaisia tuntemuksia varsinkin silloin kun olo on tosi hyvä. Olen vain huomannut, että juuri kun ajattelen ettei oireita ole nimeksikään niin hups, sieltähän niitä taas tulee. Mulla nyt menossa rv 12+5 ja olen voinut varsin hyvin koko ajan lievää etomista, rintojen arkuutta ja hengästymistä lukuunottamatta. Etominen tuli taas tänään lounaan jälkeen ja juuri kun luulin päässeni siitä lopullisesti eroon! Taitaa olla tällaista vuoristorataa tämä oireilu vähän kaikilla! Koita jaksella!

Viikot 12/14-20/22 on yleensä stressaavia kun oireet häviää ja liikkeet ei vielä tunnu. Ja neuvolakaan kerran kuussa ei paljoa lohduta. Paikkakunnasta riippuen on sitten se rakenneultramahdollisuus rv 18-22, mutta sinnekin on sinulla aikaa.
Neuvolassahan voi käydä aina sydänäänet kuuntelemassa, jos alkaa liikaa huolestuttaa, sinne vaan, jos paniikki iskee. Tsemppiä!

Yhteistyössä