J
"jape"
Vieras
Oon homo, mua pelotttaaa etttä kaikki hylkäää mut. onko njykyaika homovastaista?
mun perhe rakastaa mua oisin mikä tahansa. vihaaatteko te homoja? sori ooon p'issäään XDDDD
mun perhe rakastaa mua oisin mikä tahansa. vihaaatteko te homoja? sori ooon p'issäään XDDDD