penisiliini yökötys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mutku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mutku

Jäsen
06.02.2005
725
0
16
hyi yök *oksentaa*

:x :x

meillä on nyt minulla ja esikoisella angiina ja siihen on penisiliini kuuritus päällä. eilen tosiaan poika aloitti ja se ihan oikeesti väittää että ne penisiliinit haisee ihan karkille ja maistuukin.. ja minusta ei voi olla mitään vastenmielisempää hajua ku tuo lääke. oikeesti yökkäyttää jos /kun se haju tulee ku ottaa lääkkeen.

Se banaani vai mansikka! :x Haju saa minutkin yökkimään. Olen syönyt pienestä pitäen tabletteina kaikki lääkkeet, koska nuo sai minut oksentamaan ihan hulluna. Yöks :x traumoja

Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:
Se banaani vai mansikka! :x Haju saa minutkin yökkimään. Olen syönyt pienestä pitäen tabletteina kaikki lääkkeet, koska nuo sai minut oksentamaan ihan hulluna. Yöks :x traumoja

ei nuo mun mielestä haise banaanille tai ees mansikalle. ihan vaan ..penisiliinille.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pölypallero:

ei nuo mun mielestä haise banaanille tai ees mansikalle. ihan vaan ..penisiliinille.

Ai sulla tulee yökötys siitä. Minulla tuli heti mieleen ne makeutetut kammotukset

:x Yöks, niiden haju on koodattu johonkin takaraivoon minulla niin tiukasti, että tekee mieli paeta kun tunnen tuoksun sieraimissa. :$

Yhteistyössä