A
AinaHarmaa
Vieras
Mun nuorin aloittaa koulunsa syksyllä ja jo panikoin tuosta tien ylityksestä. Kyseessä on kurvi, jonka jälkeen tie päättyy pian. Kaikki ajaa sen kurvin ihan täysillä, vaikka on liikennemerkkejä tulevasta suojatiestä ja myös koululaisia-kyltti.
Se ehkä hämää, että eka tulee suoralla ennen kurvia yksi suojatie, sit heti kurvin jälkeen toinen.
Olen nähnyt joka ikinen aamu viedessäni lasta hoitoon kun ihmiset ajaa siitä ihan päättömästi. Pitää vaan päästä heti sillä per.ke.leen autolla perille.
Nyt vielä vastapäisessä talossa on remontti ja se todellakin peittää suurimmatkin äänet. Remontit jatkuu myös syksyllä.
Mitä mä tekisin? Miten ne pensaat ja puut sais siitä veks?
Aion toimia ennen syksyä, jos ei kaupunki tee mitään, teen sit itse...
En lähde odottamaan uhreja, enkä myöskään odota että kaikki lapset varmasti muistais kiertää vaarallisen risteyksen, he ovat kuitenkin vain lapsia vielä..
Se ehkä hämää, että eka tulee suoralla ennen kurvia yksi suojatie, sit heti kurvin jälkeen toinen.
Olen nähnyt joka ikinen aamu viedessäni lasta hoitoon kun ihmiset ajaa siitä ihan päättömästi. Pitää vaan päästä heti sillä per.ke.leen autolla perille.
Nyt vielä vastapäisessä talossa on remontti ja se todellakin peittää suurimmatkin äänet. Remontit jatkuu myös syksyllä.
Mitä mä tekisin? Miten ne pensaat ja puut sais siitä veks?
Aion toimia ennen syksyä, jos ei kaupunki tee mitään, teen sit itse...
En lähde odottamaan uhreja, enkä myöskään odota että kaikki lapset varmasti muistais kiertää vaarallisen risteyksen, he ovat kuitenkin vain lapsia vielä..