A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
Näin pitikin paistaa, kun ovat kuin eri planeetalta nuo lapset.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Mun mielestä jos uhkaus on ollut että trampoliini lähtee, niin sitten sen pitäisi lähteä...
Luulen että entistä vähemmän tulevaisuudessa tottelevat jos uhkauksia ei toteuteta.
No, vähempää ei enää voi totella kuin mitä tämä kaksikko tähän mennessä on totellut.
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:no se trampoliini lähtee sitten, niinhän sä sanoit. uhkaukset pitää toteuttaa, ei niistä muuten ole hyötyä. että kone kiinni ja trampoliinin kasaukseen.
no mitäs latelet sellaisia uhkauksia, jotka sitten on jotain kohtaan epäreilua, uhkaus on uhkaus, ja se on toteutettavaAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:No se trampoliini lähtee sitten. Uhkaukset on toteutettava, ei lapset muuten usko.
Se vaan on epistä niitä kohtaan, jotka eivät ole hyppineet siinäsääntöjen vastaisesti.
joo mulle kans kävi ikävästi silmään tämäAlkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
No nii....niinhän ne aina. Onneksi olen aina ollut äiti jonka mielestä minun lapset voivat tehdä mitä vaan, eivätkä ole mitään herranterttuja. naapureilla on paljon mukavammat kakrut, mutta omat on paljon rakkaammat.
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:joo mulle kans kävi ikävästi silmään tämäAlkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
no ei kai ihme jos käyttäytyvät tuollalailla, jos teillä kasvatus on sitä, että uhkaillaan, mutta sitten rangaistusta ei toteuteta. ja ne uhkaukset kannatta miettiä sellaisiksi, että ne voi sitten toteuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
No nii....niinhän ne aina. Onneksi olen aina ollut äiti jonka mielestä minun lapset voivat tehdä mitä vaan, eivätkä ole mitään herranterttuja. naapureilla on paljon mukavammat kakrut, mutta omat on paljon rakkaammat.
No sääntöjen noudattaminen on täysin hepreaa tälle kaksikolle ja valehtelu joka päiväistä herkkua, mutta en jaksa tästä tänään sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:joo mulle kans kävi ikävästi silmään tämäAlkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
jeps samoin mut en viitiny siitä mainita mitään kun olen toisaalta jo tottunu että jos on uusperhe niin ne ukon lapset ei oo mitään muuta kun riiviöitä ja omat on kullan nuppuja. mut joo..
kannattas varmaan vähän vaihtaa asennettä noihin ukkos lapsiin koska mä lupaan ja alleviiivaan että ne kyllä aistii sen että ne ei oo mitään sun lapsiin verrattuna. ja yks syy siihen miks käyttäytyvät niin kun käyttäytyvät on juuri se että haluavat sun huomion keinolla millä hyvänsä ja jos et huomaa hyvää käytöstä niin huonon huomaat!
ja tää pätee muuten sit ihan koulussa ym. yleensä häiriköt luokassa ovat niitä jotka ovat tottuneet samaan sen huomionsa vaan huonolla käytöksellä koska hyvää käytöstä ei nähdä tai siitä ei heille sanota mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:joo mulle kans kävi ikävästi silmään tämäAlkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
jeps samoin mut en viitiny siitä mainita mitään kun olen toisaalta jo tottunu että jos on uusperhe niin ne ukon lapset ei oo mitään muuta kun riiviöitä ja omat on kullan nuppuja. mut joo..
kannattas varmaan vähän vaihtaa asennettä noihin ukkos lapsiin koska mä lupaan ja alleviiivaan että ne kyllä aistii sen että ne ei oo mitään sun lapsiin verrattuna. ja yks syy siihen miks käyttäytyvät niin kun käyttäytyvät on juuri se että haluavat sun huomion keinolla millä hyvänsä ja jos et huomaa hyvää käytöstä niin huonon huomaat!
ja tää pätee muuten sit ihan koulussa ym. yleensä häiriköt luokassa ovat niitä jotka ovat tottuneet samaan sen huomionsa vaan huonolla käytöksellä koska hyvää käytöstä ei nähdä tai siitä ei heille sanota mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:no ei kai ihme jos käyttäytyvät tuollalailla, jos teillä kasvatus on sitä, että uhkaillaan, mutta sitten rangaistusta ei toteuteta. ja ne uhkaukset kannatta miettiä sellaisiksi, että ne voi sitten toteuttaa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
No sääntöjen noudattaminen on täysin hepreaa tälle kaksikolle ja valehtelu joka päiväistä herkkua, mutta en jaksa tästä tänään sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:No ei mun mielestä tramppaa kannata hävittää, jos sillä kerran leikkii muut lapset oikein. Jotain muuta rangaistusta näille kahdelle...sellaisia, jotka voi valvoa.
Onko teillä turvaverkko?
MEillä saa hyppiä neljä kerrallaan, on turvaverkko. Toista kesää jo mennään,lähes joka päivä hyppineet, välillä viiskin tuntia päivässä, ei ole sattunut mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:joo mulle kans kävi ikävästi silmään tämäAlkuperäinen kirjoittaja jenni:Jotenkin paistoi silmään että taitaa olla ukon kakarat, ei omat mussukat![]()
No, meillä kyllä hyvä käytös huomataan myös, huonoa on vaan enemmän. Ollaan oltu menossa mielestäni hyvään suuntaan, mutta enpä enää tiedä. En koskaan ala edes valehtelemaan kenellekään, että miehen lapset ovat kuin omia, kun ne eivät ole, mutta ihan tasapuolisesti olen kaikkia kohdellut.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:eli miehen lapsilta kiellät, omas saa sit hyppiä?
Alkuperäinen kirjoittaja jenni:Olisiko trampoliini lähtenyt jos sun muksut ois hyppineet siinä kahdestaan?