Pentikin lautaset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nalletar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nalletar

Vieras
Osaako kukaan sanoa paljonko Pentikin ruokalautaset maksaa noin suurinpiirtein? Tietysti se hinta vaihtelee sarjankin mukaan...Ajattelin ostaa 6 matalaa ja 6 syvää lautasta ihan arkikäyttöön. Pentikin tuotteet ois niin kivan näkösiä...Mutta en mä ihan kamalia niistä maksaisi.
 
Aino-sarjan LEIPÄLAUTANEN 13,80 kpl. Eli siitä sitten lasket, kuinka paljon mahtaa mennä yli kahdenkympin/kpl, kun ruokalautasia hankkii. Meillä ei vieläkään kuin 6 ruokalautasta ja 6 keittolautasta, häälahjaksi saatiin, enkä ole raaskinut enempää noita hankkia :(
 
Me kerätään sitä vanilja sarjaa...niin ruokalautanen maksoi ootas olikos 22?-26?. Elikkä aika arvokkaita ovat ihan vaan....mutta lahjaksi aina toivotaan ja vaikka vaan yhtä pientälautasta....
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Oon stockalta lahjaks ostanu vaniljaa (tosin erityistarjouksessa niin ei auta sua...) 15, 80 e/kpl. Ruokalautaset siis (matalat)

2-laatua saa tuohon hintaan.

No nämä oli kyllä ihan ykköslaatuisia. Kuten sanoin, silloin oli stockammin kanta-asiakkaille erikoistarjous. :) En väittänytkään normaalihintaisiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Oon stockalta lahjaks ostanu vaniljaa (tosin erityistarjouksessa niin ei auta sua...) 15, 80 e/kpl. Ruokalautaset siis (matalat)

2-laatua saa tuohon hintaan.

No nämä oli kyllä ihan ykköslaatuisia. Kuten sanoin, silloin oli stockammin kanta-asiakkaille erikoistarjous. :) En väittänytkään normaalihintaisiksi.

..stockmannin... typoja. Mutta eiköhän tuosta tajua ;)
 

Yhteistyössä